måndag snart

God morgon! Idag är det lördag och alltså är det måndag redan i överimorgon. Då kommer den efterlängtade sommarjobbs lönen som jag väntat ett bra tag på nu. Dock kan jag inte handla alltför mycket eftersom att jag troligtvis ska köpa en ny vinterjacka som kostar en hel del, och med tanke på allt jag faktist vill köpa så får jag nog kolla lite extra på prislapparna på måndag.

Men men, måndag är på måndag och nu är det ju ändå lördag. Nu på dagen så har jag ingen aning om vad som händer, kanske en sväng inne i stan? På kvällen ska jag förmodligen hem till en kille, lat som jag är så sover jag säkert kvar också. Kan jag ge mig fan på att han vill också!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahaha you go girl ;)

2008-08-23 @ 11:27:37
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Carro

ha det så trevligt ;)

2008-08-23 @ 12:41:42
URL: http://iamcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0