min död?

Om man sitter och äter choklad fastän man tycker det är äckligt och inte ens är hungrig, är man uttråkad då? Jag måste nog vara det. Jag tänker i alla fall på en sak som Sara sa till mig idag när vi var i stan. Hon såg när jag skulle knyta skorna och påpekade att jag måste vara den mest stressade person hon känner. Vad jag än gör så tycker hon att jag stressar igenom det. Hon gick så långt att hon tror att jag kommer att dö av stress när jag blir äldre, att jag får en hjärtattack eller något.

Det skrämde mig. Jag vet att jag stressar. Jag har på senaste tid märkt att jag faktist tackat nej och struntat i att göra vissa saker för jag känt att jag inte orkar stressa mer. Vänner har ringt och frågat om vi ska ses och fastän de kanske velat ses efter 2 timmar har jag sagt nej för jag känner att jag orkar inte stressa. Jag skulle i så fall tag det lugnt 1 timma och 45 minuter och sedan fixa mig de sista 15 minutrarna under riktig stress.

Jag måste börja planera min vardag lite bättre.


Kommentarer
Postat av: oscar ahmetbasic

ne hon tyckte vi verkade rätt lika i sättet och skulle komma bra överens och att vi skulle va söta ihop hihi :D

krams

2008-08-20 @ 00:02:47
URL: http://oscarahmetbasic.blogg.se/
Postat av: S o f i e

känner igen det där :). man måste lära sig o ta den tid man behöver istället för o skjuta upp det till sista minuten :)

2008-08-20 @ 00:07:27
URL: http://pictureperfect.blogg.se/
Postat av: sebbe

hehe nej det får du allt börja göra:)

hehe känner igen det där med stressen

mycket som ska gå ihop.

2008-08-20 @ 00:12:55
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: oscar ahmetbasic

du ja gillar allt från musikalmusik till rock just nu lyssnar ja mycket på nickelback-rockstar

katy perry-i kissed a girl rätt så mycket sen älllllllskade jag abba the movie så mycket filmmusik till den mm :D sj då? =)

KRAMS

2008-08-20 @ 00:14:24
URL: http://oscarahmetbasic.blogg.se/
Postat av: JensenG

Du är så himla bra! =)

2008-08-20 @ 00:17:43
Postat av: amina

hon har rätt, du stressar för mycket !

2008-08-20 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0