Myskväll

Nu är jag hemma hos mig med Vanja & Andrea. Som sagt så drog vi hem till Andrea och käkade lite. Tjejerna sminkade sig och jag låg och sjöng lite i hennes säng. När alla var klara med sitt så rörde vi oss mot stan där vi fikade på Kofi. Vi satt och pratade om kärlek och andra vardagsproblem, riktigt skönt faktist.

Nu ska jag bara svara på alla underbara läsares söta kommentarer, lägga in bilder från ikväll och sedan rör vi oss till Vanja där vi ska mysa ännu mer. Blir nog ett inlägg hemifrån henne också. Ha det bra så länge. Pussen!


Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Skönt att prata av sig och prata om vardagen och kärleken ibland! :o)

2008-08-18 @ 01:39:58
URL: http://finastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0