någon vaken?

Hello babes. Nu är fem dagars intag av alkohol över och jag ska försöka få tillbaka mina vanliga sovtider, och även bli påmind om hur det var att vakna utan att vara dödshungrig och med huvudvärk. Efter kvällens besök utanför Pride park så blev det ett besök på McDonalds med gänget, jag åt mat samt gav ut mitt nummer till killen i kassan, riktig pudding må jag lova.

Därefter åkte jag och Imen hem till henne där vi såg på film med hennes mamma och bror, supermys. Vi såg filmen PS I love you. Romantiska filmer är inte riktigt min sak men den filmen var faktist riktigt fin. Tycker alla som gillar romantiska filmer ska se den, fast låter som de flesta redan gjort det.

Ayah, time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0