Nästa onsdag

Kom att tänka på att det faktist inte är så mycket kvar av mitt sommarlov nu. Jag böjar skolan nästa onsdag och jag längtar faktist. Jag har alltid kul i skolan, allt blir ju vad man gör det till. Jag går på Jensen Gymnasium Södra och det jag gillar mest med skolan är våra scheman. Vi går bara halvdagar på Jensen och det gör att man får mer tid till både plugg och fritid. Jag skulle säkert ha många timmars skolk om jag gick i skolan från t.ex. 8-15, skulle aldrig orka det.

Något som gjort mig glad nu i slutet av sommarlovet är att våran rektor på skolan har slutat. Jag blev så oerhört lycklig när jag fick läsa det. Min rektor gillade inte mig, det märktes på hur han särbehandlade mig och min vän till skillnad från andra i klassen. Bland annan sade han till oss att vi var "pain in the ass", vilken rektor säger så? Nej nu är han tack och lov borta, ser fram emot miss sista är på skolan. Det kommer säkert att bli jättekul.



Alla ni yngre som läser, vilken skola går ni i? Är ni nöjda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

- ye, hot damn vilka skor, hade gjort allt for them !

2008-08-13 @ 18:32:07
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: emelie

vilket program går du?:)

2008-08-13 @ 18:52:06
Postat av: Anonym

vilket program går du?:)

2008-08-13 @ 18:52:12
Postat av: Anonym

Riksäpplet hotell och restaurang. Nöjd? Nej. Jag vill också gå halvdagar... fan.

2008-08-13 @ 19:10:22
Postat av: Kristina

Jag går på St Olof, som är ett högstadie i Sigtuna där jag bor. Det är helt okej, men vissa lärare kunde vara bättre :)

2008-08-13 @ 19:54:59
URL: http://thnks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har tagit studenten men ska plugga vidare nu i höst.

Jag tycker det är jättekul att du frågar oss läsare saker i dina inlägg, som t.ex vad vi haft för oss eller vad vi tycker :) Eller som nu, vilka skolor vi går i och om vi trivs. Jättetrevligt! Din blogg verkar för övrigt också vara den mest genuina enligt mig. Jag läser aldrig någon blogg och om jag gör, så tröttnar jag väldigt snabbt (och jag har aldrig tidigare brytt mig tillräkligt för att skriva en kommentar). Men din blogg har jag fastnat för :) Good Luck.

2008-08-13 @ 20:07:01
Postat av: lory

Jag ska gå sista året på högstadiet sen ger jag fan i att plugga

2008-08-13 @ 20:27:11
Postat av: Anonym

absolut inte så nöjd då en lärare verkligen är helt dong! men ett år kvar sedan blir allt så mycket bättre(:

2008-08-14 @ 15:07:43
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/
Postat av: Celina

Lid med mig! Jag fick ha Victor Karlsson i 3 år!

Kan väl även nämna att jag vann priset för "klassens anti-Victor" på studentskivan nu i våras. Vi har bråkat många gånger, jag och den där idioten.. "Vi är som en enda stor familj här på Jensen gymnasium" - Victor på jul-avslutningen.

2008-08-29 @ 16:11:49
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0