Så underbart

Hallå snyggingar. Det blev en helt underbar kväll igår, väldigt lyckat. Gratis sprit var det ju så det var bara att tag för sig, blyg var jag minst sagt inte. Jag & Ted träffade en kille som heter Conrad på festen som vi samtalade med nästan hela kvällen. Han var från Lund så han hade världens vackraste dialekt och han var hur trevlig och skön som helst, en riktigt rolig typ. När vi pratat klart ställde vi 3 oss på bordet och dansade till denna grova låt.

När vi senare hamnade på donken så stötte jag ihop med 2 offentlige personer. Kenza och transan Anna Larsson (som jag tror de flesta bögar känner till). Anna var hur skön som helst, världens vackraste hår och jättegulligt. Detsamma med Kenza, jättesöt och trevlig att prata med, bäst av allt var väll att hon inte nämnde sin egen blogg eller hur känd den var en ända gång under hela kvällen (vi drog runt på söder ett jäkla bra tag).

Hemma igen var jag klockan 6. Då var det såklart direkt in i sängen och där slocknade jag direkt. När jag vaknade imorse hade jag ett sms från Imen där hon undrar om jag vill med till en bög klubb ikväll, svaret är ett stort nej.


Älskar min oversize t-shirt, snyggast & bäst :)


Kommentarer
Postat av: Kenza

Hej vännen :)



Det var jättekul att träffa dig. Hoppas att du kom hem ordentligt.



Puss & kram

2008-08-06 @ 17:19:32
URL: http://KENZAS.se
Postat av: zhara

blev oxå förtjust i din tröja! verkligen söt på dig^^

2008-08-06 @ 20:18:51
URL: http://zharanilsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0