stabil morgon

Idag har jag fått sovit, det känns. Och att jag inte var berusad längre när jag somna gör ju också att man känner sig allt mycket mer piggare när man vaknar. Här sitter jag i alla fall med mitt tjusiga morgon ruffs och funderar på om man ska få i sig någonting kanske? Jag syftar då på mat och inte sex mina vänner ;)




Erkänn ni älskar fluffet? ;)


Igår var en helt okej kväll. Jag, Mafew, Nadia, Kenza & Mika drog till förfesten i Kärrtorp. Tydligen var det en födelsedagsfest men det gjorde inget. Musiken var dålig så vi fick sätta in våra MP3er om vi ville. Dock var det bara Kenza som hade med sin så ni kan ju gissa om det spelades Tokio Hotel resten av kvällen eller inte, och ifall Kenza var gladast eller inte!

När vi kom till Stureplan var det ju kört. Det var vakter längs hela stängslet så det var ju omöjligt att hoppa över. Och det var överdrivet mycket folk så det tog evigheter att flytta sig runt. Men vi gjorde det bästa av situationen. Fick vi inte komma in och dansa så gjorde vi vårt eget. Vi ställde oss mitt på gatan och dansade, sjöng & hade det roligt. Självklart slutade vår kväll på McDonalds, vart annars!? Var ju där jag träffa Kenza & Nadia första gången så jag & Nadia kände att vi lixom var tvugna dit, haha!

Hoppas alla andra också hade en bra kväll igår :)
Om inte? Ja då är det ju lördag idag, kör hårt people!

Kommentarer
Postat av: Thildoos

Svar: Det tycket jag lätt att du ska göra! :D

diggar dig och din blogg, keep going!

ha de fint! :)

2008-08-09 @ 14:21:47
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/
Postat av: raffa

Trevligt att du hade de kul! =)

2008-08-09 @ 14:29:33
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fråga bara.. är du gay?

2008-08-09 @ 14:46:40
Postat av: Caroline

Hahah så jävla najs med Kenzas Tokio Hotel<3

2008-08-09 @ 15:45:52
Postat av: Blatte Bella

Hhahahah... det knullrufset går inte av för hackor! :D

2008-08-09 @ 18:24:24
URL: http://wwww.blattebella.se
Postat av: Rebecca

Kul att Kenza beskriver kvällen som om det vore hennes bästa nånsin medans du säger "helt ok".

2008-08-09 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0