strul igen

Återigen har publishme.se strulat men nu funkar det igen tack och lov. Tog en bild på dagens (slitna) outfit som jag tyvärr inte kunde lägga in, och inte nu heller eftersom att jag sitter hos Vanja. Får lägga in den senare helt enkelt. Planer för förmiddagen har jag inte förutom att jag och Vanja snart måste åka till Gullmarsplan för att möta Ted. Den svartvita Adidas tröjan jag haft den senaste tiden är hans och nu ska han få tillbaka den. När vi lämnat den till honom rör vi oss antagligen hem igen. Ni får ha det så bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: jenny

händer annars ikväll då?

2008-08-30 @ 14:26:11
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket land kommer Vanja ifrån? Vanja låter ryskt ..

2008-08-30 @ 14:32:19
Postat av: jennifer

vad är publishme.se för något egentligen ? :)

2008-08-30 @ 14:48:29
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0