träffade födelsedags barnet

Återigen hemma efter en dag på stan. När jag och Sara satte oss på McDonalds i Liljeholmen där vi först möttes så ser jag Mattias gå förbi utanför. Självklart springer jag fort ut och kramar födelsedagsbarnet. Han och hans vän satte sig sen med oss och käkade dom med. Därefter åkte jag in mot stan med Sara. Jag bytte inte mina skor utan köpte ett par nya istället, och såklart en hårspray eftersom jag tagit slut på 2 stycken på 2 veckor nu, inte nådigt!


Födelsedagsbarnet, how sexy!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Bild på skorna tack.

2008-08-19 @ 17:48:25
Postat av: nosh

grattis till honom!

Gick i samma skola med honom, söderbymalm!

2008-08-19 @ 22:38:14
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Sabina

Har för mig att just den här Mattias gick i Broängen och bor i Tumba? Har jag fel eller rätt?

2008-08-20 @ 18:42:58
URL: http://rudefuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0