Amir tipsar

Om ni inte missade det förut så köpte jag 4 olika "rosa produkter" från Lee Stafford för ett tag sedan. Ett av dom var ett vax som jag provade första gången idag. Måste säga att det var jättebra. När jag använder bara hårspray så lägger så håret så platt bara, eftersom att jag plattar det. Men med detta vax lägger sig håret precis som man vill utan att det ser glansigt och fett ut.

Passar perfekt till min blonda slinga i luggen som jag vill ha liggandes lite spretigt och snygg, inte rakt ner som ett gult snöre som fastnat i håret haha. Dom andra produkterna är iof också grymt bra, de doftar underbart. Men vaxet förvånade mig mest.




Kommentarer
Postat av: Erika

Åh...vad jag älskar dig just nu Amir! Lyssna på "cassie - summer charm" så kommer du att förstå :D i'm in loooove...

2008-12-23 @ 15:51:53
Postat av: Nighfall

Har du shine serumet?

2008-12-23 @ 22:59:05
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0