Bloggar från Espresso House

HejHej på er! När jag kom fram till skolan fick jag veta att på digitala bilden var det bara betygsnack på, och lektionen skulle vi lämna tillbaka våra böcker. Så jag blev lite besviken över att det inte fanns något att göra när jag väl tagit mig till skolan, så tog mitt pick och pack och rörde mig in mot stan. Sitter nu på Espresso House med en skitsnygg kille och fikar, får se om han bjuder hem mig sen haha. Nädå det är bara en kompis, vi sitter och snackar och smider planer för ikväll.



Kommentarer
Postat av: MOA

HAHAHA ;) DU E FÖR SKÖN! <3

2008-12-12 @ 15:01:04
URL: http://moamjornell.blogg.se/
Postat av: urban

Måste du alltid ta hem allt du ser ?????

Slynaktigt värre ju.

2008-12-12 @ 15:58:40
Postat av: Petra Qrunell

Är ni vän med Mathias nu ? :)

Kuuul för er..

Din lugg är fan snyyggg ;) Har också haft sådär för något år sen..

2008-12-13 @ 16:27:18
URL: http://lillabil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0