Cancerpinne


Mys i bilen påväg till skolan.

Hej nu sitter jag i skolan. En tjejkompis som tog körkort för ett tag sen hämtade upp mig med bilen i Skanstull och skjutsade mig den sista biten till skolan, väldigt skönt och behagligt nu när det är så kallt utomhus. Jag hann till och med att lägga på lite puder i bilen. Använder aldrig puder utan foundation under men idag blev det så och resultatet blev helt okej, även om det känns lite konstigt. Hur som helst, vi har UngFöretagsamhet nu och eftersom jag kopplat bloggen till mitt företag har jag inget annat att göra än att blogga lixom, haha det gillar vi va!?

Snart ska jag ta en liten rast och gå ut en sväng.
Cancerpinne och frisk luft, härligt!


Kommentarer
Postat av: kuken

föråt, men du ser förjävligt ut! dont tuch your face!! blir bara värre än vad den redan är:d

2008-12-03 @ 10:33:33
Postat av: Malin Deilert

Dumjävel den där kuken!!



Du ser jättebra ut. =)

2008-12-03 @ 14:34:13
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: an onym

whats happening in the eyebrow-area dude? =/ du har ju naturligt vackra drag, och behöver inte se ut som plast. skippa förstoringar/förminskningar/färgningar osv, ch jag lovar att du kommer få dubbelt så mycket killar efter dig än vad du har nu! peace

2008-12-03 @ 15:50:22
Postat av: bäh

du ser ut som en syrian i håret

2008-12-03 @ 16:14:24
Postat av: johan

DU ÄR SNYGG AMIR, TRO INGET ANNAT

2008-12-03 @ 17:06:30
Postat av: amanda

hej jag heter amanda och jag måste bara säga att din blogg är bäst . läser den hela tiden .

sluta aldrig blogga .och du är grymt snygg också.

kram

2008-12-03 @ 17:43:07
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Amir :D

jag vill bara att du ska veta att jag älskar din blogg : den är så grymt rolig att läsa :D och de är så himla rolig att du står för vad du tycker och sånt, jag menar.. de är inte alla som gör de..

Men du ska veta att du är grymt cool&härlig kille enligt mig :
<3

2008-12-03 @ 17:58:41
Postat av: Maria

Amir, du verkar som en sån HIIMLA söt kille! Ville bara säga det! ha en bra 4 december!

2008-12-04 @ 19:30:59
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0