Hos Robin

HejHej! Jag och min vän sitter nu hemma hos Per-Robin i hans lägenhet. Det första jag ser är glidmedel som står på bordet, varför blev jag inte förvånad haha? När jag sedan kikar i hans digitalkamera ser jag väldigt intressanta bilder. Nu sitter vi bara i soffan och snackar om allt och inget. Sitter även och leker med min nya leksak som jag köpte i stan idag. Berättar mer om vad jag köpt när jag kommer hem till mig igen. Får inte bli för sent, måste till skolan imorgon känner jag, sjukanmält mig 3 dagar i rad nu.

Per-Robin särar så fint på benen när pojkar kommer på besök :)


Kommentarer
Postat av: mickis

du e ju bara för sköön!

2008-12-11 @ 23:18:36
URL: http://notthstglamorous.blogg.se/
Postat av: pelle

Heeeeeeeej!



ja undrar ba vilket land du kmrifrån!? skriv gärna ett inlägg om det

ha dte bra,puss å kram!<3<3<3

2008-12-12 @ 10:08:19
Postat av: Erik

Äntligen får han visa upp sig från sin rätta sida, han ser ju rätt bra ut den där mr gay blogger... Påsen med popcorn har försvunnit... HAHAHA

2008-12-12 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0