Jag fick inte komma in

Juste jag kom nyss att tänka på en sak som hände igår faktiskt. Innan jag drog till gayklubben Connection och röjjde loss så hade jag tänkt att dra in en sväng på Husets i Gamla stan för att hälsa på några tjejkompisar som var där. Det är ingen gayklubb men det störde ju inte mig, jag är ju inte enformig av mig!? Jag gick i alla fall och ställde mig fint i kön som inte var alltför lång.

När jag väl kom fram så tittar vakten snett på mig, han börjar uppifrån, tittar ner och sedan upp igen. Efter att han stått och sett ut som en friterad kyckling ett tag så säger han med världens fulaste och äckligaste brytning "ööh du kommer inte in här". Ursäkta, vem är han att komma med världens fulaste svenska och säga vart jag kommer in och inte!? Jag lät han stå där och stirra på alla snygga blondiner medans jag skaka min rumpa mot killars könsorgan på Connection. Okej, det sista tar vi med en nypa salt ;)

Men ville bara få fram det, en del vakter tar inte sitt jobb seriöst.


Jag och Louise innan utgången igår!

Kommentarer
Postat av: Johan

oops Amir, illa, alla kommer in på huset ;) typ värsta lodarstället, så du ska inte känna att du missade nått i alla fall :P

2008-12-06 @ 18:36:20
URL: http://iekstrom.wordpress.com
Postat av: louise

Hej! Ja vakter kan vara hemska ibland! fy. Du förresten, jag såg att du använder smink. Bli medlem på gratismakeup.se (länkar dit!)så får du presentkort på kicks eller bodyshop! Du får 50 poäng direkt sen så får du två poäng varje dag om du går in där! Supersmidigt! Trevlig 2 advent också! ciaoo



www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103876

2008-12-06 @ 18:44:52
Postat av: Nicolas

jag och lisaboobiegirl var visst inte de enda som blev nekade då!

2008-12-06 @ 18:57:50
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: alexandra

heello amir, hörru va gjorde du i Enskede Gård gymn. för några dagar sen? :O haha såg ju dig, du såg mig..hahaha men hälsade ju inte!



kram på dig ;) <3

2008-12-06 @ 19:00:36
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: tjabba

det är bra att du är noga med att påpeka hans brytning tjockis, va stolt vart du kommer ifrån istället för spela så jävla svensk titta på ditt namn och hur du ser ut så äre säkert inte så stor skillnad på dig och han blatten förutom att du är bög

2008-12-06 @ 19:01:51
Postat av: E

tack ska du ha, men vet du vad, du e ful å äcklig så DU kan DRA!

2008-12-06 @ 19:34:12
Postat av: anonym

bara en fråga ? är du bög eller skulle du kunna va med en tjej?:O

2008-12-06 @ 19:50:38
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: fia

fyfan va synd, om honom alltså ..

2008-12-06 @ 20:07:10
URL: http://sophijas.blogg.se/
Postat av: NORRLAND 4 EVER

HEJ. URSÄKTA MIG, MEN DU ÄR VÄL ÄNDÅ INTE MYNDIG ATT KOMMA IN PÅ KROGAR? SÅ SÄG FAN INTE ATT VAKTERNA INTE SKÖTER SITT JOBB NÄR DET ÄR PRECIS DE DOM GÖR.



OK ??? SÄG EMOT DE DÄR, BIIIATCH.

2008-12-06 @ 20:55:46
Postat av: S

gud! hatar vissa vakter som tror att dom är något. Men ta det inte personligt! vakterna på husets beter sig som svin!

2008-12-06 @ 21:02:10
Postat av: J & A

BLI MEDLEM!

http://www.gratismode.se/?c=19793

2008-12-06 @ 21:11:24
Postat av: suuuuuza

ÄSCH du e fett snygg

vakten njöt väl antagligen, olycklig människa helt enkelt.

2008-12-06 @ 23:20:28
Postat av: lisa

MEN NORRLAND 4 EVER HAN KOMMER VISST IN! TÖNT.

2008-12-06 @ 23:26:54
Postat av: Malin Deilert

Bajs på han!!

2008-12-06 @ 23:48:10
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: kukbert

Jag har ingenting emot dig Amir. Och det som hände dig i kön var INTE rätt.





MEN.





Du ser ut som en fjortis-jallas. Världens sämsta bladning. Du skuttar omkring i din goosejacka och smink och vakten trodde väl inte ens att du hade åldern inne.





Men som sagt, ger ju inte vakten någon rätt att diskriminera...

2008-12-07 @ 15:41:30
Postat av: hejhej

fuck husets vakter ,, otrevliga som fan

2008-12-07 @ 19:19:13
Postat av: Pella

HAHAHAHAHAHA, ofta du inte kommer in på en klubb! patetiska människa. du måste verkligen se ännu sjukare ut i verkligheten än på bilderna eftersom de inte släpper in dig.

2008-12-07 @ 19:38:14
Postat av: Sophie

Att du inte fick komma in har inget med din sexuella läggning att göra. Lägg ner...

2008-12-07 @ 21:09:52
URL: http://snopans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Eller så är det precis det vakterna gör. Tar sina jobb seriöst, alltså. Han kanske inte tyckte att du passade in där? Snälla vad är här näst, ska du gråta ut i aftonbladet för att du inte fick komma in på Huset?



Och ofta att du hade skrivit ett sånt inlägg om du hade blivit nekad på exempelvis Laroy eller vilken annan Sturep's klubb som helst. Ett ord - pinsamt!

2008-12-07 @ 23:55:51
Postat av: anna

ful svenska?? ursäkta. men lustigt att en liten stjärtgosse ska kommentera andra människor.-.. konstigt att du inte kom in, han kunde väl inte säga ifall du var tjej eller kille..

2008-12-08 @ 01:48:52
Postat av: amanda

leker du bara gay eller är du det.. för alltså om du är det så är inte så jävla seriöst med gaybloggen.com liksom

eller ja tare inte så serri.

ganska onödigt oxå att epostadressen måste anges fr det är ju bara att skriva lite !

2008-12-08 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0