Jag orkar inte

Blev inge fika, ligger kvar i sängen, suck.


Kommentarer
Postat av: lollo

Inte lite hårig nej! HAHAHA Bögar brukar ta hand om sig själva... vad hände me dig.. sparar du eller :)

2008-12-25 @ 20:46:20
Postat av: karin

stackars dig som är sjuk, men hur veta man om man har vunnit i jul-tävlingen?

2008-12-25 @ 21:17:17
Postat av: tusensanningar

Amir:P Under hösten har jag gått in och läst på din blogg till och ifrån, tyckt att den varit helt okey men inte brytt mig så mycket. Men för några nätter sen så drömde jag att jag kom hem och du låg i min säng. Sen hade vi SKITbra sex. Sen dess har jag börjat gilla din blogg asmycket! Går typ in hur många gånger som helst varenda dag, haha!

2008-12-26 @ 00:57:00
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: minaya

Tja.. Man får va lat ibland.

:-)



Kikar förbi o säger Hej..



/minaya

2008-12-26 @ 15:29:07
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0