Julafton idag

Min söta syster vet ju såklart att jag inte bor hemma för tillfället så för att hjälpa mig lite så åkte hon hem och hämtade min post åt mig, snällt va!? Sedan mötte hon mig utomhus och sedan gick vi för att hämta ut lite paket som jag såg att jag hade fått. Var 3 stycken paket, rena rama julafton ju. Tyvärr är allting jag fått hemligt tillsvidare men ett av paketen kommer jag att lotta ut väldigt snart här i bloggen, är något sex-relaterat så det får ni inte missa haha!!

Även en impuls-present till min syster och en annan hemlig sak.


Tror byxorna sitter för långt ner!

Kommentarer
Postat av: victoria

Va snäll lillasyster =)

2008-12-05 @ 16:58:42
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Amir!

Ville bara tala om att jag är en av dina nya läsare och jag gillar din blogg jättemycket:)

Tycker verkligen det är starkt av dig att skriva precis vad du känner för och stå för att du är bög. Jag har absolut inget emot bögar, tycker dem är gulliga:)



Så ville bara säga att jag kommer fortsätta läsa din blogg:)



Kram från Helena

2008-12-05 @ 17:07:02
URL: http://www.skogastjej.devote.se
Postat av: Sanna

hahahaaa :)





SANNA15.BLOGG.SE

2008-12-05 @ 17:25:15
Postat av: emma

vrf bor du inte hemma?

2008-12-05 @ 17:46:45
Postat av: Johanna

Amir! Du som älskar Britney Spears, kolla in den här snubben:



http://www.youtube.com/watch?v=rKyCakDuQFQ

2008-12-05 @ 17:50:34
Postat av: Sanna

Alltså nu inget illa menat men du måste nog vara den fulaste och vidrigaste människan jag någonsin sett. Du är så himla ful, vet du det? Riktigt jävla ful. Jag tycker om din blogg och så men du är ful. Eller så är det bara hur du posar: Ögonbrynen nere o typ kameran uppifrån som bara gör så att din tuniskiska näsa bara ser ännu större ut. Sluta ta bilder från ovanför. För ditt egna bästa seriously. Höj ögonbrynen också och kanske släng in nått leende eller nått. Förlåt men du är verkligen U G L Y!

Puss o kram, and keep up the good work. Love ur blogg!

2008-12-05 @ 18:19:13
Postat av: Nighfall

Den där Sanna verkar ju vara en trevlig person..

2008-12-06 @ 00:53:32
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0