Man måste ju förfesta?

Det är så typiskt mig, alltid vara ute i sista stund. Att man förfestar innan man drar till någon nattklubb är en självklarhet för mig. Jag vill inte gå in nykter på en klubb och spendera massvis med pengar på att försöka bli full. Och ja, jag är alltid full när jag går ut och festar, varför låtsas som något annat!? Jag förfestar alltid med några kompisar och när vi är lagom berusade så drar vi oss in mot stan och festar loss. Väl på plats köper man dricka endast för att hålla moodet uppe lixom.

Saken är den att jag inte har någon dricka alls just nu, glömt helt att fixa det. Men en tjejkompis är en ängel och ska snart möta upp mig så att jag kan få köpa vin av henne, väldigt snällt med tanke på att det regnar och att man antagligen inte vill gå ut om man verkligen inte måste. Bussen går snart och när jag hämtat min dricka ska jag hem till Ted där jag ska förfesta med han och Louise.

Finns ju ingenting kvar i pride-vodkan ju!

Kommentarer
Postat av: Denise

Pussa min kära kusin ifrån mig ^^

2008-12-12 @ 18:25:17
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Många gånger är förfesten nästan det roligaste på hela kvällen.

2008-12-12 @ 18:36:20
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Pauline

Självklart att man ska förfesta! Det är ju hela grejen med att festa och sen dra ut på krogen eller cluben :)

2008-12-12 @ 19:40:00
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0