Min vecka


Hämnd-sex!

Det må vara bland det skönaste som finns. Har du ens kompis som varit ett svin? Knulla med hans/hennes ex! Vill du göra ditt egna ex avsundjuk? Knulla med dennes ex då! Låter säkert skitdumt och slampigt, men hämndsex är underskattat vill jag lova er. Dock kanske man inte ska ta till den metoden exakt varje gång man vill någon något illa, man vill ju inte få fel rykte om sig själv?




Påvens jul-tal!

Ja hur många av er har missat det egentligen? Påven sa helt öppet att homosexualitet är lika farligt som växthuseffekten. Ursäkta? Påven om någon ska väll veta att religion bidrar till mycket fördommar, så hur kan han då stå och säga en sådan sak som bara ökar fördommar och hat emot katoliker. Nu är t.ex. min morfar katolik så jag vet att han inte alls håller med, och faktiskt skäms över påven, men ändå. Vilket pinsamt utlåtande. Förresten får ju inte präster gifta sig så de sitter ändå och rövknullar varandra i kyrkorna hela dagarna, smart av påven att snacka skit om sina underanställda?

Kommentarer
Postat av: ....

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79870





http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79870





http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79870



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79870

2008-12-28 @ 19:59:09
Postat av: SaraChristina

Nästan sån design som blondinbella ju. xD Tror jag hade sätt er på samma bild fast jag kanske minns fel. :P



ALLA FÅR GÄRNA BESÖKA MIN BLOGG! IDAG FÅR NI SE VAD JAG HAR BAKAT! Haha



PS. Det är en musikblogg och försöker sprida min musik med hjälp av bloggen, och lite humor också. =) Hoppas ni har lust att hjälpa och vill komentera och läsa lite. =)

2008-12-28 @ 20:34:59
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Att ha sex med någon för att ge tillbaka på någon annan måste vara det mest självdestruktiva jag har varit med om. Sex ska man väl ha med någon man åtminstone tänder lite på, för att man själv vill. Nej Amir, nu får du faktiskt växa upp!

2008-12-28 @ 20:52:43
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: hans polare var bättre

såå rätt !!! min förra kille/kk lr vad man nu ska kalla honom skaffade ny tjej innan vi ens hade hunnit reda ut allting och sagt att det var totally over. så jaa, jag gick och hade sex med hans bästa kompis, och jag säger precis som dej : hämnd är såå underskattat ;).. " ett rått skratt förlänger livet" !

2008-12-28 @ 21:18:26
Postat av: Hanna

Håller med dig om påven

2008-12-28 @ 22:13:08
URL: http://hannamdh.blogg.se/
Postat av: Mims

Du vetuu vad , passa dej jäävligt noga .. att skriva om präster hit o dit , vem fan e du ? seriööst veem fan e du ? , har förstått att du e rak på sak o en massa men de betyder inte att du har rätt o säga vad som helst? visst påven sa så o de va fel inge snack om saken, han e en person !! inte hela kristna befolkningen , så säg mej har du rätt o skriva så om präster?!? .. du pratar om fördommar .. men ta ett titt på ditt inlägg .. lite väl mkt hat eller va säger du ? .. PS tänk på att kristna läser din blogg .. inte så kul o läsa sånt ...

2008-12-29 @ 00:10:47
Postat av: Anonym

Hahahaha... Älska det där med hämnd-sex.. Det ska jag köra med nästa gång jag får tillfälle! Klockrent juh! :D

2008-12-29 @ 00:24:07
URL: http://skruvaad.blogg.se/
Postat av: Corny

Gillar din blogg jättemycket. Hur du skriver, vad du skriver om, everything is greatness! Brukar aldrig kommentera andras bloggar men what the heck har ingen bättre för mig och lite uppskattning sitter väl aldrig fel!

2008-12-29 @ 00:48:05
URL: http://hornycorny.blogg.se/
Postat av: M

Hahaha, hämndsex!? Är det det bästa man kan komma på!? Länge leve hämnd... men jag skulle ärligt talat inte bry mig ett skit om vilka som knullade med varandra, herregud. Sex är för mig enbart sex... som man har för sin egen skull. Oh well. Haha, stört.



Och angående påvens tal... jag antar att du har läst själva talet och inte bara en artikel om det? För som du kanske vet har vissa tidningar en tendens att förstora upp saker och ting? En vän till mig (som är bisexuell dessutom) läste talet och sa att det inte alls var så farligt som tidningarna ville få det att låta. Men vad vet jag... Länge leve källkritik, hare bra!

2008-12-29 @ 11:05:34
Postat av: Laura

oj jag missa det där med påven! men orka ärligt nu

2008-12-29 @ 15:31:01
URL: http://llauras.blogg.se/
Postat av: fuck u

Död åt alla rövknullande äckliga bögar.

2008-12-29 @ 15:39:55
Postat av: vgdfgdf

Ja, det är farligt så länge man blir som Amir.

2008-12-29 @ 18:02:40
Postat av: Evelina

haha jag tror lätt att många präster är homosexuella när dom väljar att inte få gifta sig osv. btw, hämndsex - älskar't as bra om man vill hämnas riktigt ordentligt på någon haha

2008-12-29 @ 22:21:34
URL: http://petterssonevelina.blogg.se/
Postat av: lena

jag tkr du ska vara försiktigare vad du skriver om. Det där om påvens tal var väl jävla onödigt? Jag själv är katolik och har inget emot bögar men att påven snackar skit om sina underanställda? vad vet du om det? Du borde sluta skriva skit om religioner och koncentrera dig på att skriva ytliga grejer som kläder och smink

2008-12-29 @ 23:01:14
Postat av: angelika

du är seeeeröst äcklig :S snacka inte så mkt om Kataliker, alla får tycka precis vad de vill. Påven har rätt att uttala sig om vad han vill, speciellt när det han säger stämmer. Ni snackar ju om att homo är rätt och skit, och vi sätter inte stopp mot att ni får säga vad ni vill,fast ni har fel och det är sjukt. Varför ska inte vi få säga vad vi vill då? världen blir bara sjukare och sjukare. Hoppas du hinner vända dej i rätt tid.

2008-12-30 @ 12:10:45
Postat av: dddddddddddd

Nu räcker det.

Världens skapades att det ska vara en man och en kvinna. Och du snckar inte om påven snälla kolla på dig själv omg hela sverige skrattar åt dig. Vet du varför din blogg är så känd jo för att alla går in på den och skrattar åt dig.



Snacka inte om andra kolla på dig själv istället AHAHAHAHAHHAHAH snälla kolla på idg själv. Din panna är en meter och ÅHHHHHHH du är så äckligt ful man äcklas.

2009-01-08 @ 20:57:00
URL: http://jjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0