När en bloggare reser

Ja nu sitter jag i bilen påväg mot Örsundsbro, där mina morföräldrar bor och stället jag firat jul på vartenda år sedan jag föddes. Stället ligger nästan alldeles precis mellan Enköping och Uppsala, bilturen tar ungefär en timme hemifrån mig. Sen så är det ju jultrafik nu också så vi får se hur lång tid det tar. Men... När en bloggare reser finns det vissa saker som är nästan livsviktiga att ha med sig, rena rama dommedagen om man skulle glömma dom. För min del är det:

Minneskortsläsare
Kameran
Min dator
Datorladdare

Skulle jag glömt något av detta hade morfar fått vänt bilden.
Det hade inte funkat, jag hade fått ångestattacker haha


Kommentarer
Postat av: Lucy

Det mesta är väl för att du ska kunna blogga?

2008-12-23 @ 16:50:41
URL: http://losis.blogg.se/
Postat av: fellsan

när jag läste att du var på väg till örsundsbro så tänkte ja; han kan väll inte mena örsa?! sen läste ja att de stod att det låg mellan enköping och uppsala.. då höll jag på att dö, jag bor ju i enköping! haha :D tycker du ska komma förbi och hälsa på, det är aldrig nå kändisar nära enköping ;D

2008-12-23 @ 22:26:44
Postat av: Pauline

Snygg dator! ;)

2008-12-24 @ 00:48:30
URL: http://fanciful.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh där bor min morfar också :D hihi jag ska dit och fira julafton senare idag! Hoppas du får en härlig jul Amir

2008-12-24 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0