No stress

Idag tog jag min tid, nej ingen stress fick det bli. Sminkade mig i lugn takt samtidigt som jag dansade loss här till Britney nya skiva som jag fick dagen innan den släpptes. Älskar att fixa mig till musik, man skuttar runt och är så allmänt glad. Nu är jag i alla fall klar och har även fönat/plattat klart håret som invaderat det med lite mycket hårspray. I look hot och nu är frågan bara vad jag ska göra härnäst. Ska nog städa lite, Teds rum blir stökigt så snabbt och det blir jag tokig på. Och så blir det kul att se hur glad han blir när han kommer hem till ett fint rum som världens bästa Amir har städat!!



Flyttar hem den 10e december igen!

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Du kan få städa mitt rum också. =)

2008-12-05 @ 13:45:33
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: sabina

BABE! :)



VA GÖR DU?!?!?!?!?!?!?



.. ps! du älskar mig

2008-12-05 @ 14:05:41
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: becca

den 10:e december fyller jag år xD



Grymt bra blogg,.

2008-12-05 @ 14:05:59
Postat av: sofia

Hej Amir.

Jag ville bara säga att jag nyligen kom ut som att vara bi, och folk började ta avstånd från mig eller säga att jag gjorde för uppmärksamhet.

Då började jag tänka på dig, och insåg att du var en stor förebild för mig. Då blev jag så himla arg på dom, och nu har dom insett att jag inte förändrats ett dugg, utan jag har bara varit ärlig. OCh dom som inte trodde på mig är inte mina vänner längre..



Det har jag dig att tacka för.



DU ÄR BÄST!!

2008-12-05 @ 14:10:50
Postat av: Killer

Snälla, du är en skön kille med en skön blogg, men snälla sluta vara så jävla fjortis! Idomin? Herregud, du behöver inte 15 liter smink, när du är så jävla skön som du just är!

2008-12-05 @ 17:28:43
URL: http://killerheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0