Ni är torrare än öknen

Nej nu får det ta och räcka, bilderna är borta, och ni också hoppas jag?

Kommentarer
Postat av: zerina

väldigt smart gjort av dig att censuera det där, tror ditt undermedvetna tycker samma sak:)du gjorde mig glad:)

2008-12-31 @ 01:42:05
URL: http://zeriina.blogg.se/
Postat av: Ronja

synd att folk inte har någon humor.. din blogg är bäst!

2008-12-31 @ 01:43:06
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/
Postat av: SAMIR

HAHAHHAHAHAHAHAH ABOOOW DU BLEV RÄDD!! AJ AJ RESPEKT DIN BÖG! OCH VADÅ CENCUR TA BORT INLÄGGET FÖR FAN DIN SKIT

2008-12-31 @ 01:44:31
Postat av: Emma

att folk ens orkar klaga så sjukt mycket?

2008-12-31 @ 01:46:19
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag blir galen på dom där människorna.

Ta bort censuren, jag skrattade åt bilderna <3



Amir, keep rocking my world med dina inlägg! ;D

2008-12-31 @ 02:44:41
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: jävla människor

men samir för i helvete.. hur pinsam är du? sluta bete dig som en agressiv jävla skogsgorilla du ger blattar dåligt rykte!!!!!!

2008-12-31 @ 03:16:55
Postat av: Amina

Hej, bilden med dig som "muslim" kan tas som stötande . Eftersom att de flesta personer tar sin religion på största allvar. Muslimer tar säkert det som du och din vän gjorde som en förnedring. Jag tycker absolut att folk har överdrivit, men du måste också lära dig att ha hänsyn och respekt mot folk. Amir tro mig du kan fortfarande vara den söta roliga pojken som du är, utan sådana skämt. Jag gillar din blogg skarpt, och nej jag är inte muslim.

2008-12-31 @ 04:51:39
Postat av: Cap

En sann muslim hotar och svär inte.Det måste vara talibaner eller nazister som skriver elakheter i din blogg.Inte undra på att svenska folket inte gillar muslimer dom kan ju bara förespråka våld om man inte gör som dom vill.Alla ni som kallar er muslimer och kränker Amir som är en medmäniska borde nog läsa koranen lite bättre.Allah kommer straffa er,ni är en skam för islam.

2008-12-31 @ 05:51:02
Postat av: aaaaaaaaaaa

hahahahaha nästan lite kul hur alla reagerade på bilderna :P så jävla töntigt!



kan inte du ha en frågestund snart ? (A)

2008-12-31 @ 10:52:57
Postat av: rebecca

åh va alla ska hålla på, jag tyckte att bilderna var lite roliga, förstår inte varför folk reagerar så hemskt :S!

2008-12-31 @ 10:59:17
URL: http://ssmaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fan vad löjliga människor är, det var ju fan humor.

Du är bäst Amir!

2008-12-31 @ 11:08:58
Postat av: julía

ppalla allt skit -.-



amir, allt handlar om avundsjuka.



duärbäääääst :)



gått nytt år på dig !

2008-12-31 @ 11:33:55
Postat av: Carro

Jag blir så jäääävla förbannad på dom som skriver typ "lyssna nu din jävla bög..." Om dom nu tycker att du gör så mycket fel med att skojja med en religion via bilder.. Vad gör inte dom då? Går till personangrepp och kallar dig för "äckliga bögjävel" m.m. Är det inte kränkande och fel om något liksom?!?!?!??!?!?! FAN VA ARG JAG BLIR!



Alla ni som kallat Amir för sånna förjävliga saker är ju för fan inte bättre själva! Blir så förbannad!



Tack Amir för en störtskön blogg! :) GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 12:16:10
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Misslyyckad

fyfan vilka idioter du har som läsare ( inte alla ) men många!



but keep it up amir! :D

2008-12-31 @ 12:26:50
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
Postat av: Catch

Alltså seriöst, folket kan ju gå och dö. Dom har ju fan ingen humor för fem öre. Keep up the good work you fucking Amir biiiiatch! Du förgyller min dag med din blogg!

2008-12-31 @ 12:43:50
Postat av: hiya

Jag skrev ju också på förra inlägget, det där där du och kissie var utklädda. Men jag blev knappast kränkt av det..Det finns ju mycket värre saker som händer, förstår inte varför man ska lägga ner så mycket energi på att kalla dig för "jävla bög" osv. Sedan så skäms jag för den "sk muslimen" som skrev till dig på inlägget under. Som någon annan sa, en sann muslim hotar och svär inte. Och ska dessutom behandla sina medmänniskor väl, vare sig dem är muslimer/krista/ateister osv..



Fast jag måste också skriva att det du gjorde var otroligt onödigt ändå.





2008-12-31 @ 13:51:44
Postat av: Simon

Dom där jävla äckliga muslimerna kan inte ta en skämt! Utvisa äcklen.

2008-12-31 @ 14:43:08
Postat av: anton

haha vi kanske är torrare än öknen men du är iaf torrare än oss. ..iaf där nere, du som inte fått fitta på länge.

2008-12-31 @ 23:09:55
Postat av: elin

bra att kenza tagit bort din från hennes blogglista!! du ger henne dåligt rykte och tillomed hon har insett vilken typ du är. haha btw vad har hänt med dig egentligen? var det inte du som fick inspiration av kissi när du sminkade dig till en fjortis på den festen? haha och nu går ni och förstorar läpparna tms..jävla horor.

2008-12-31 @ 23:12:01
Postat av: henrik

"Simon

#17Dom där jävla äckliga muslimerna kan inte ta en skämt! Utvisa äcklen."



haha till dig simon säger jag bara att du har stor brist på kunskap, synd att du visar det okcså..bara för att man är muslim betyder det inte att man är invandrare. jag är svensk och är muslim sedan 3 år tillbaka sedan jag blev mycket fascinerad och intresserad av religionen då min flickvän också var det. jag som är svensk, ska jag också utvisas bara för att jag är muslim?

2008-12-31 @ 23:16:09
Postat av: Ester

asså amir FYFAN va sköön du är seriöst jag önskar att jag hade en bög kompis som jag typ skulle kunna sitta och snacka med och shoppa och grejer:D hahah diggar dig så jävla hårt fortsätt som du gör dvs var den du är och skit i vad andra snorungar säger:D diggar diiig

2009-01-01 @ 02:06:27
URL: http://esteers.blogg.se/
Postat av: jani

ey lyssna din bög, våga inte hålla i en ren bok som koran du är för smutsig din rövknullade apa.

lek inte stolt m din blogg du vill bara ha dina pengar smuts.

2009-01-01 @ 03:40:18
Postat av: sandra

Haha roliga människor som läser bloggen, fan gillar jag inte din blogg så skiter jag väl i o läsa den puckon..Hade du o katten stått med ett kors och en bibel hade inte änns en tredjedel brytt sig. Konstigt att alla ska bli så jävla kränkta. Man bli förbannad men du Simon kanske överreagerar lite eller? Haha ha det bäst hoppas nyårsafton var kanon!!

2009-01-01 @ 11:08:41
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: raghid

asså :S amir e inte den enda som skojjar om muslimer, era cp idioter gå klaga på de andra som gör det. kolla hur många konstnärer som har gjort värre bilder, assså shit dem två bilderna vaar inte ens så dumma så att ni muslimer skulle ta åt er, helt omoget



+ vfr läser ni amirs blogg ni som kallar han bög lala, om ni nu hatar han borde ni inte ens tänka på att nån gång spana in bloggen :S hur dum kan man vara liksom?

2009-01-01 @ 14:24:01
Postat av: J

Tänk om folk kunde ta sin negativa energi och köra upp den någonstans där solen inte skiner,fan vad mycket bättre samhället skulle vara då.

Att vara bög,bi,hetero o vad man nu är,borde inte påverka folks syn på människovärdet..Många skriver så sjukt elaka kommentarer som bögjävel,men hur skulle det se ut om dom som är bögar skriker din heterosexuella jävel?det skulle vara ganska sjukt,precis lika sjukt som att heterosexuella,skriker bögjävel efter bögar,eller bara använder det som rent skälsord...FAN låt folk vara som dom vill,alla är faktiskt precis LIKA MYCKET VÄRDA!!Stå på dig Amir,du är bra som du är,gillar din blogg.

2009-01-01 @ 22:32:49
Postat av: yes zir

no defence att du är bög, det är jävligt modigt att tala om det och skirva om det öppet eftersom att du har en sådan bakgrund som vid normala tillfällen inte skulle uppskatta det så cred till dig, men kom ihåg att du har så många läsara inkl mig som är muslim, drf måste du kunna ta lite hänsyn och respektera folk, skämta om utläningar araber whatever men undvik religon för det är jävligt viktigt för många av oss!

2009-01-02 @ 03:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0