Sova på dagen

Oj, denna dag var då verkligen inte på bloggens sida känner jag. Men är man sjuk så är man, vad kan jag göra åt det lixom? Sovir några timmar nu men är fortfarande trött.

Något jag märkt i alla fall är hur skönt det är att sova på dagarna, tusen gånger skönare än att sova under natten. Under natten måste man sova, då ska man sova. Under dagen ska man vara vaken, så att sova då är ju en mycket större njutning. I alla fall såsom jag känner och tycker. Helt ärligt ska jag sova ett tag till nu och tycka synd om mig, HATAR att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jadu... Ta en sup så försvinner febern ,jag lovar - så gör vi uppe i norr!

2008-12-27 @ 18:27:52
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0