Tagga ner

Oj vilka reaktioner det blev på mitt förra inlägg, vad hände med humorn gott folk?

Har precis vaknat upp hemma hos Ted och precis som förut är jag såklart ingen rasist, men ni verkar vilja det eftersom ni ständigt vill få mig att framstå som en sådan? Hur som helst, idag är sista dagen för mig att vila upp inför nyår då jag fortfarande känner mig lite krasslig i halsen oså men det ska väll fixa sig. Får se helt enkelt vad som kan tänkas hitta på idag. Nu ska jag i alla fall tvätta ansiktet med mina nya "servetter" som jag köpte igår :)


Bild lånad från Kissie, hon köpte likadana!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Första gången jag läser din blogg och jag har redan hittat en ny favorit! ;)



XOXO//Alexandra

2008-12-30 @ 13:31:52
URL: http://unlockeddiary.devote.se
Postat av: Emma

Amir jag säger bara stå på dig. bry dig inte om vad de andra säger.. de har verkligen ingen humor i sig.. inget liv.

du verkar vara en hur skön person som helst. Min kompis och jag vi säger typ direkt vi pratar om dig att fan vad kul att vara hans kompis. hahha.. stört skön ju.

2008-12-30 @ 13:51:00
URL: http://emmahellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0