Woho, känd i libanon fan.

"Lyssna ditt äckel.
Jag är trogen muslim och ja jag flippade
ut när jag såg ditt äckliga inlägg
att du retar muslimskkultur eller vänta
vänta? var du inte muslim?,och var inte
dina föräldrar ínvandrare,din smuts varför
leker du svensk för?du kommer aldrig att kunna
bli svensk okej?du e bara wannabe.och en sak
du ska fan inte hålla i en koran bok du e
för smutsig för det,du har fått för många
kukar i din äckliga rövhåla & mun.. asså usch
du äcklar hela sverige & till och med folk
i libanon har sett din blogg,usch skabb!
nån dag när jag ser dig vill jag dra dig till
ett hörn och misshandla dig så du blir normal
jag hatar bögar! jag fattar inte hur din mamma kan tycka om dig:S du e bög vafan, herregud böööööööööööög? du e en skam för oss blattar okej?! du umgås med den där kissie också hahahaha va hände ? kenza till kissie? fett synd !
jag hoppas inte kenza pratar med dig för det e bra av henne du förstör hennes rykte. ditt fula fan du ska möbleras om,och snälla varför operara du dina läppar? inte ens en myra kollar på dig
."

Jag ska ge kommenteraren några tips på nyårs-löften:
- Börja gå på svenska lektionerna!
- Sluta läs bloggar du uppenbarligen inte gillar?


Kommentarer
Postat av: Ann

Måste bara säga att du är skitcool som står upp för dig själv. lär honom humor.

2008-12-30 @ 22:56:31
Postat av: Linnea

hahahahhaha !!! x)





du e skön!!

2008-12-30 @ 23:02:06
URL: http://linnua.blogg.se/
Postat av: ............

:S :S :S Du e absolut inte känd i Libanon, tror inte att de har gått ända långt dit!! Jag e sj Libanes, men har inte sett på nyheter eller hört de med löjliga inlägg där du bär slöja m.m...

2008-12-30 @ 23:02:56
Postat av: Ellinor

haha vilken jävla idiot.

söööt bild :D

2008-12-30 @ 23:04:06
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: klaris

nåt fel på den människan... Inga fel på bögar ! Absolut inga fel med dig

<3

2008-12-30 @ 23:04:49
Postat av: Amanda

Självklart ska man inte ta åt sig av sånt där skitsnack, men är det inte lite svårt att låta bli att bli sårad av sånt där? :/

2008-12-30 @ 23:07:06
URL: http://alichie.devote.se
Postat av: Anti-homo

Hahahahhaha stackas dej din fittbög asså:P

Nu kommer du bli jagad med elaka komentarer hela tiden haha så jävla synd om dig asså :s

2008-12-30 @ 23:09:31
Postat av: Frida

Jag tycker det är för jävligt att folk ska kommentera sånt här. De borde istället låta dig vara och sluta läsa din blogg! Herregud, så svårt kan det ju inte vara?



Jag tycker ialf att din blogg är suverän och att du ska vara stolt över både den och dig själv!



Hoppas du får ett gott nytt år :)

2008-12-30 @ 23:09:58
URL: http://ringbloms.blogg.se/
Postat av: LEBANESE

Känd i libanon ? Hahaha du, om du skulle satt din fot där skulle dom dödat dig av misshandeln du skulle fått! Inte för att du är bög, utan för att du förnedrar islam och din attityd, som många börjar tröttna på!



Du är själv arab, vad fan håller du på med?

Har tappat resepekten helt för dig, för en gångs skull hade jag tanken att släppa mina fördommar om bögar, men du ändrade mig.

En människa är aldig någon, ifall han inte är stolt över sitt ursprung och sina rötter, du är fake! Du är inte svensk och kommer aldrig att bli svensk, face it.



Från en muslimsk libanes, btw ingen i Libanon har orken att bry sig om en bögbloggare :) kom ner till jorden igen.

2008-12-30 @ 23:12:02
Postat av: sandra

oj vilken idiot.. hur kunde han?



tur iaf att du är en bättre människa än att ta åt dig.. uppenbarligen har personen i fråga läst din blogg mer än en gång så jag gissar att han gillart? ojoj.



keep goin Amir. :)

2008-12-30 @ 23:17:37
URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: selmir

Jag är muslim inte så troende men , visst ditt inlägg me koranen och det man får väll lägga in lite ironi i det också :) men hallo vadå ?

HAHAHA du som skrev den kommentaren måste vara efterbliven ? vill du misshandla nån för den är bög? skäms alla blattar över amir ? det är nog du som kommenterade det där som skämmer ut MIG när du skriver sådär, hahah SHIT ! och du undrar hur hans morsa kan gilla honom ? hans morsa kanske gillar honom för den han är det är nog det bästa :)



Amir skriv inte vad som helst bara som kränker andra människor men HALLO vi som läser tar ni så illa upp av ett inlägg så kanske ni borde sluta läsa överhuvudtaget på nätet för på interner kan alla känna sig diskriminerade på olika sidor :)

2008-12-30 @ 23:21:23
Postat av: deadea

hahahahaha människan har ju förfan rätt!?

och snälla du, be din lilla fjortiskompis

kissie att ta svenska lektioner:)

2008-12-30 @ 23:21:51
Postat av: Michelle

Jag fattar inte att folk ska ta åt sig så mycket av sånt som dom läser. Och om man tar åt sig, varför måste man skriva såna sjuka saker? Men tydligen så har ju vissa ingen hjärna alls med tanke på att dom inte ens kan fråga normalt varför personen skrev som han skrev om det nu är så himla störande. Om nån skriver ett inlägg som inte är illa menat men folk tar åt sig iaf, ja då blir det ett jäkla liv, men sen tycker dom att dom kan skriva massa elaka saker och att det är helt okej. Knäppa i hövet? Helt klart.

2008-12-30 @ 23:23:12
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: selmir

Jag är muslim inte så troende men , visst ditt inlägg me koranen och det man får väll lägga in lite ironi i det också :) men hallo vadå ?

HAHAHA du som skrev den kommentaren måste vara efterbliven ? vill du misshandla nån för den är bög? skäms alla blattar över amir ? det är nog du som kommenterade det där som skämmer ut MIG när du skriver sådär, hahah SHIT ! och du undrar hur hans morsa kan gilla honom ? hans morsa kanske gillar honom för den han är det är nog det bästa :)



Amir skriv inte vad som helst bara som kränker andra människor men HALLO vi som läser tar ni så illa upp av ett inlägg så kanske ni borde sluta läsa överhuvudtaget på nätet för på interner kan alla känna sig diskriminerade på olika sidor :)

2008-12-30 @ 23:23:54
Postat av: fellsan

vilken jävla idiot.. det är ju Han som är "en skam för blattar".. inte du! Sverige behöver fler som dig så vi får bort alla idioter som hatar homosexuella.. Bara för att dom har problem ska det inte gå ut över dom som är gay!

2008-12-30 @ 23:32:37
Postat av: Sofie

Alltså gud vad är det för fel på vissa människor... Hoppas verkligen inte du tar åt dig , för de där orden kommer från någon som säkert mår jävligt dåligt..

Hahah skrattar åt den som skrev det här, liksom bra argument verkligen mot att du är bög : "du e bög vafan, herregud böööööööööööög?" Suck...



Du är iaf en förebild för mig, jag är inte homsexuell och är tjej... men du visar att det är ok att vara som man vill och du står för att du är gay! Så jävla bra. Hm jag vet inte vad jag mer ska skriva för finns inga ord som beskriver dig bra nog. Du är bäst ! Lyssna inte på såna idioter som den som skrev det där...

2008-12-30 @ 23:35:27
Postat av: M

Kära Amir. Eftersom du verkar vara så mån om det svenska språket så antar jag att du vet att "svenska lektionerna" är en särskrivning, då jag antar att du syftade på "svenskalektionerna". Pusshej!

2008-12-30 @ 23:38:55
Postat av: Alexandra

Heja Amir, fan vad du är bra! Stå på dig, du har oss på vår sida!

2008-12-30 @ 23:38:59
URL: http://metrobloggen.se/allexandra
Postat av: Chigita de PEACE

GUd VIlken idiot till människa! Du, SKIT I de kommentarerna! Usch hur mycket hat kan en människa ha! Vare sig du är bög eller ej så är du fortfarande en individ och har alla rättigheter som andra. Bara för att du är bög betyder inte alls att du är annorlunda! Gud jag hatar människor som skapar "Krig" pga att de inte gillar eller inte kan acceptera Att världen och människorna förändras. Alla tror inte på sådan religion-skit! Religion skapar krig!

2008-12-30 @ 23:39:32
Postat av: Madde

åh! det är såna här människor som borde fundera på att skaffa sig ett liv

2008-12-30 @ 23:40:54
URL: http://meddiie.blogg.se/
Postat av: Max

Haha asså de hela känns egentligen rätt löljligt...att folk med sådant hat orkar skriva långa kommentarer om hur mkt dom hatar mm. Skaffa er ett liv lixom!

Dessutom förstårj a inte varför du inte ska få vilja vara "svensk".Vad man nu räknar som svenskt :P

Stå på dig...du äger!

2008-12-30 @ 23:46:04
URL: http://vikenungen.devote.se
Postat av: Emmi

Inte ens en myra? haha annars äre ju så gott som hela världen som läser bloggen å alltså kollar på Amir. Jävla puckoidiot!! HAHA det är sorgligt när folk blir sådär avundsjuka.. Den där fjanten borde åxå möbleras om, typ i hjärnan!

2008-12-30 @ 23:46:16
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: paulina

alltså vad fan har du för problem? skaffa dig ett liv, sluta kommentera hans blogg om du ska ha så stora problem .. ååh blir så jävla lack när folk tror att dom är något ..

2008-12-30 @ 23:54:10
Postat av: Sandra

jag vill bara säga att din blogg är elt fantastiskt bra! Läser den varje dag!:)



Och jag fattar inte varför folk tog illa upp,wtf ni höll ju bara i boken och sen hade ni slöjor,big deal?!:S Herregud,vissa människor :S



Hoppas verkligen att du inte tar åt dej,för de fanns ingenting i dom där orden som va värt att ta åt sej eller lyssna på!



2008-12-30 @ 23:55:02
URL: http://mrfemale.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Haha vilken människa, kan inte ha så mycket vettigt för sig (=

2008-12-30 @ 23:56:45
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: John

Detta med att du förnedrar koranen och allt vad det innebär kan jag själv inte att jag kan yttra mig om för jag är icke troende osv. Jag vet inte vad det innebär att ha sin tro. Jag hatar inte religon, jag är bara inte intresserad av sådant. Att folk också klankar på att du är bög tycker jag är jävligt dumt gjort, dom har ingen aning om vad det innebär. KANSKE gör ni båda fel? Du nämner också att du inte förnedrar muslimer på något sätt genom att posa framför kameran med en slöja. Vad vet du hur folk tolkar det?



mvh john

2008-12-31 @ 00:09:23
Postat av: Linda

Bra svar från din sida! Bra o se att du inte tar åt dej av trångsynta idioter!!



Du är bäst!!!

2008-12-31 @ 00:17:58
URL: http://lajnda.bloggagratis.se
Postat av: lolo

Lol känd i libanon eyy lyssna du är inte känd nånstans libanon gillar inte bögar Sorry!

2008-12-31 @ 00:22:09
Postat av: Louise

Alla ni som skriver massa kränkande kommentarer till Amir och Kissie borde fan lägga ner.



Tror nu att de två är de enda so hållit i koranen? Alltså seriöst! lägg ner. Först borde ni besöka en bokhandel och misshandla vart enda människa som pillar på kornanen där... eller? nej just det, de som jobbar där är inte kända... visst, glömde bort det.



är hela högen avundsjuka eller?

alla ni som kommenterar, ni följer knappast inte koranen.. vad säger er Gud om det? va?

2008-12-31 @ 00:33:53
Postat av: Tania

Men seriöst vilket jävla arsel,,ursäkta språket

Det där är ju helt sjukt att säga,han e bara så jävla avundsjuk för att du lyckats och han fortfarande är en okänd liten nolla som lever på att tracka folk som lyckats och faktiskt många ser upp till!

Stå på det Amir, bättre bloggare finns inte!!!

2008-12-31 @ 00:34:15
URL: http://tiiintiiin.blogg.se/
Postat av: --

skit i idioten amir! You go!

2008-12-31 @ 00:40:53
Postat av: Lilo

AHHAAHAHHAHAAH fan vad mobbad du e asså nummer ett du lever på din blogg tillskillnad från oss "vanliga människo" utan en blogg... vad får du 10 tusen kr eller mindre av din blogg? när du gör reklam för dildosar.. ? Du är riktigt mobbad, Du borde fan ta och TACKA KENZA för det var hon som fick dig att komma hit där du är idag! Och säger du till den där blatten att haneller hon ska lära sig svenska? du kanske borde gå sj lite extra svenskalektioner! DIN BLATTE DU E INTE SVENSK! JAG ÄR SVENSK OCH SER DIG SOM VILKEN INVANDRARE SOM HELST! DUMBOM

2008-12-31 @ 00:41:23
Postat av: Adam

Det kanske är du som ska börja gå på lektionerna?



Det heter svensklektioner. Lär dig idiotbög!

2008-12-31 @ 00:49:06
Postat av: Chamsine

Oavsett vad du skriver, acceptera andra, det finns inte nagon som tyckte det var kul. Du forstor bara for dej sjalv. Va smart och be om ursakt och radera det du skrev och bilderna.

2008-12-31 @ 01:00:48
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Postat av: Samir

Lyssna din horunge! Jag vet vem du är bre du e TUNISIER jag känner din familj och allt jag ska knulla sönder dig din horunge BÖG vänta bara din mamma knullar! BARRA MCHI NAYEK BÖG!



in3al tabbon yamak ya wald el KAHBA in3al jad amok ya zamel. lay 3til mok lconcer WALD LHRAM ZAMEL ZAMEL ZAMEL! DU FÖRSTÅR DU E TUNISIER! DU VET VAD JAG SNACKAR OM

vänta bara jag ska knulla din röv ;)

2008-12-31 @ 01:03:40
Postat av: janni

Va fan? hur kommer det sig att folk reagerar så starkt så fort ordet ''religon'' är inblandat? Jag är (precis som många andra svenska ungdomar) inskriven i svenska kyrkan, men ska gå ur så fort som möjligt, är inte troende någonstans ^^ och då känns det ju bara fake... Jag bryr mig inte om i fall andra vill tro på några högre makter, men jag gör det inte. Det finns alldeles för mycket hål i kristendomen för att jag ska kunna tro på något av det...

Sen att folk inte förstår sig på ironi, jag laddade upp en bild på Britney Spears och Paris Hilton på min bilddagbok och skrev något i stil med att de var mina homies, på skoj alltså, och genast ramlade det in kommentarer om att jag skulle sluta ljuga och hitta på att jag kände dom, tydligen så tål människor inte lite ironi längre... Läs gärna vad jag har skrivit om Britney i min blogg, har förstått att hon är din idol:) Oj, vad långt det här blev, men tack för en bra blogg i alla fall och fortsätt stå på dig!

2008-12-31 @ 01:15:38
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: janni

Va fan? hur kommer det sig att folk reagerar så starkt så fort ordet ''religon'' är inblandat? Jag är (precis som många andra svenska ungdomar) inskriven i svenska kyrkan, men ska gå ur så fort som möjligt, är inte troende någonstans ^^ och då känns det ju bara fake... Jag bryr mig inte om i fall andra vill tro på några högre makter, men jag gör det inte. Det finns alldeles för mycket hål i kristendomen för att jag ska kunna tro på något av det...

Sen att folk inte förstår sig på ironi, jag laddade upp en bild på Britney Spears och Paris Hilton på min bilddagbok och skrev något i stil med att de var mina homies, på skoj alltså, och genast ramlade det in kommentarer om att jag skulle sluta ljuga och hitta på att jag kände dom, tydligen så tål människor inte lite ironi längre... Läs gärna vad jag har skrivit om Britney i min blogg, har förstått att hon är din idol:) Oj, vad långt det här blev, men tack för en bra blogg i alla fall och fortsätt stå på dig!

2008-12-31 @ 01:16:11
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahahahaha vilket jävla pucko.

du är fan sveriges sötaste bög ;)

2008-12-31 @ 01:16:22
Postat av: Niklas

Jag hoppas att du har anmält han som skrev det till dig!



Kram



http://www.thelifeofniklasc.blogspot.com/

2008-12-31 @ 01:23:54
URL: http://www.thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: malin

jävla dickheads allihopa.

för det första! adam ; det heter svenska lektion(er/en). och för det andra, till alla retards! ; "åh, jag hatar bögar" hit och dit. men hallå?! ni sitter ju läser den? tror knappast ni hamnade på "GAYBLOGGEN.COM" av en slump. och jag reagera en jävla massa när det stog "är inte du muslim? dina föräldrar är invandrare?? OCH jag hatar bögar!" men tydligen så måste den hära 12åringen följt dig ett bra tag för att veta det med tanken på att det var ett bra tag sedan du nämnde det.. jag diggar dig amir! keep up!

2008-12-31 @ 01:28:13
Postat av: Chamsine

Amir im just saying I respect you as a homosexual right? Because I really do! Is it to much to ask you to respect me and not make fun of my religion?

2008-12-31 @ 01:36:03
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Postat av: ellen

Småläskig kommentar från Samir :s



Iaf, det jag skulle komma till var att du är bög. Och det är OKEJ! Det behöver jag inte säga till dig, för det vet du redan :)

Och jag har inte något emot invandrare egentligen, men efter att ha kollat igenom kommentarerna så blir jag smått förvånad, det måste vara fel i hjärnan på skitungar som har problem med bögar. DE skämmer ut sitt land när de säger sådana saker. FYFAN FÖR IDIOTER.



Amir, du vet att jag diggar dig!

2008-12-31 @ 01:39:28
Postat av: ester

men gud vilka jävla idioter som kommenterar på din blogg! ta absolut inte åt dig fyfan asså att säga hur kan din mamma ens gilla dig för att du är bög:ohur fan kan man säga nått sånt där går gränsen!Att dom tar upp den där bilden där du håller i koranen är ju bara för att dom vill ha en anledning att hacka på dig och kalla dig respektlös:Svilka fan äre som e respektlösa som säger att dom hatar dig för att du är bög! Vafan låt killen va bög om han vill han är iaf modig och vågar stå för att han bög och t.o.m kalla sin blogg för gaybloggen! Go Amir

2008-12-31 @ 01:39:32
URL: http://esteers.blogg.se/
Postat av: zerina

ser inga större fel med svenskan på hans inlägg, du skriver inte bättre själv..

2008-12-31 @ 01:43:43
URL: http://zeriina.blogg.se/
Postat av: alee

HAHAHAHHAHA de finnsi nget värre än sånt jävla blatte språk!!!!!

amir du är så jävla skön, shit detta e sverige :D vi har ingen muslimsk religion här? om de inte passar er....stick? vi svenskar bryr oss inte :D

älskar din blogg amir, stackarns människor som inte tål ironii shit.



Han sa aldrig ngt i inlägget att han är emot muslimska religion?

Och inte i mitt inlägg heller, VI BRYR OSS INTE STICK OM DE INTE PASSAR, så är de överallt..

2008-12-31 @ 01:50:15
Postat av: Petra

haha skit bra Amir, jag fick mig ett gott skratt av bilderna. Sen idioterna som är trångsynta borde kanske flytta hem eftersom dom inte verkar förstå att det här är sverige. Här är religion inget viktigt och kan skämta om saker och ting. Ni som tog illa upp borde tagga ner och inte ta allt seriöst, lixom det är en blogg eller hur?

2008-12-31 @ 02:03:40
Postat av: Petra

haha skit bra Amir, jag fick mig ett gott skratt av bilderna. Sen idioterna som är trångsynta borde kanske flytta hem eftersom dom inte verkar förstå att det här är sverige. Här är religion inget viktigt och kan skämta om saker och ting. Ni som tog illa upp borde tagga ner och inte ta allt seriöst, lixom det är en blogg eller hur?

2008-12-31 @ 02:06:05
Postat av: m

Petra:

Använd dig inte av sådana argument för att förstärka Amirs motivation till bilderna. Vem har sagt att dessa människor som skriver är "invandrare" ? Sverige är deras land och vårat land. Om man är svensk medborgare är man svensk. Om man är född i Sverige är man svensk.

Det du säger om att religion inte är viktigt...

där går du över gränsen! Det finns svenskar som är jättekristna eller jättejudiska. Ja ser man på ! Det finns svenskar som är jättemuslimer !

Ärligt talat, Petra. DU borde tagga ner.

2008-12-31 @ 05:49:42
Postat av: Cap

En sann muslim hotar och svär inte.Det måste vara talibaner eller nazister som skriver elakheter i din blogg.Inte undra på att svenska folket inte gillar muslimer dom kan ju bara förespråka våld om man inte gör som dom vill.Alla ni som kallar er muslimer och kränker Amir som är en medmäniska borde nog läsa koranen lite bättre.Allah kommer straffa er,ni är en skam för islam.

2008-12-31 @ 05:52:41
Postat av: Erik

Undra vad som hänt om du hållt i en bibel istället. Inte så starka reaktioner antar jag.

2008-12-31 @ 08:34:09
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Terese

Nej, allvarligt Amir . Nu kan jag inte vara tyst langre !



DU AR MIN IDOL . Alltsa, du verkar ha en san dar harlig kombination av homosexuell divighet och nonchalans som bara bogar kan ha. Du ar rolig, gullig , sot och sjalvsaker vilket gor dig till en san stark forebild for manga. Du, jag och alla vet att den dar snubben ar lite sma vickad, kanske inte sa lite heller, och kan han inte respektera eller inte ens kan uttrycka sig utan svordomar, da har man ingenting att komma med. De kommer aldrig komma lika langt i livet som du redan gjort. I borjan tyckte jag att dina 'puta-med-munnen-bilder' var lite speciella, men det var innan jag kommit in i din blogg, nu alskar jag dem ! Totalt alskar, och jag alskar att du forstorade lappen ! hahaha . Jag gillar att du ar sa sjalvsaker i dig sjalv, i dina bilder och i dina inlagg, du ar sa saker i den pa nagot satt, det ar sa skont, ingen kan rubba dig. Och aven fast jag vet att bloggar ofta ar mycket ytliga sa kanns det som att man kanner dig ! Det som ar sa skont med dig ar att du ofta sager det andra manniskor tanker men inte vagar saga, och da far du latt skiten for det, men du ar hur bra som helst , mer an bra ! Fortsatt med ditt race Amir ! jag alskar det.

2008-12-31 @ 08:35:37
Postat av: alex

dom är idioter som du absolut inte behöver lyssna på. Det finns absolut grund för anmälan om du orkar gå igenom en sån process. Var stolt över den du är, du är as härlig och bjuder på dig själv. Vissa har svårt för karismatiska personer och andra vågar inte stå för att de själva vill suga kuk. Oavsett så är du bättre än dom.

2008-12-31 @ 11:04:25
URL: http://livbom.blogspot.com
Postat av: Anki

usch sorgligt att läsa den kommentaren tycker jag, hur sinnesrubbad kan man bli. det är hemskt. får rysningar i hela kroppen. såna sjuka människor det finns.. tycker det är riktigt läskigt.. gott nytt år på dig :)

2008-12-31 @ 11:25:49
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad snygg du var på bilderna:D Gillade ditt hår väldigt mke här:)

Keep up the good work=) Älskar din blogg

2008-12-31 @ 12:09:36
URL: http://www.skogastjej.devote.se
Postat av: kamilla

USCH FÖR HAN. Jag undrar om hans mamma har lärt honom att alla människor är lika värda osv.

2008-12-31 @ 12:40:39
Postat av: S

Ta det chill folk ! Amir rockar fett!

2008-12-31 @ 12:41:53
Postat av: maja

Haha, fy fan vilken pinsam människa

2008-12-31 @ 12:42:50
URL: http://moncheri.devote.se
Postat av: Jenny

men jag tycker om dig Amir :) <3

2008-12-31 @ 12:49:35
Postat av: Hanna

Asså, man får ju räkna med att man kommer få reaktioner om man håller i en koran... Meeen den där personen verkar ju psykad... vadå att du är bög? kärlek som kärlek.. spelar väl ingen roll vad man är =S Och normal? Vad är normalt egentligen? Finns ingen som är exakt likadan som någon annan såå...

2008-12-31 @ 12:50:16
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: .

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

2008-12-31 @ 12:56:55
Postat av: Anchal

Jag är blatte och Amir skämmer inte ut mig. Det är du som behöver bli normal ditt äckel! (inte amir utan hon som skrev kommentaren)



DIN BLOGG ÄR SÅ BRA :D

2008-12-31 @ 12:58:50
URL: http://anchaals.blogg.se/
Postat av: N

Hörrni, varför läser ni ens Amirs blogg om ni nu tycker han är "en skamm för blattarna"? Precis som "malin" sa, vem klickar in på GAYBLOGGEN.COM av en slump? Antingen är ni avundsjuka eller så tycker ni bara det är kul att vara taskiga mot bögar och tycker det är så roligt att kommentera taskigheter. Fan, väx upp? Skulle ni våga säga det till Amir ute på stan? NEJ! Ni sitter bakom en dataskärm och tror att ingen bryr sig, "bara Amir kommer se det". Tänk på att eran ip-adress lagras. LÅT AMIR VARA OCH LÅT HAN LEVA SITT LIV!

Han är den han är, men det är tydligen inte ni som tror ni är nått! GÅ PÅ SVENSKA LEKTIONERNA!



Amir, stå på dig! din blogg äger! <3

2008-12-31 @ 13:10:56
Postat av: Alexxandra

Amir.. Gör en anmälan mot såna här idioter, jag är 100% svensk och ska dessa idioter vara i mitt land får de följa våra lagar. Jag tycker du borde ta upp det ämnet, för jag är sjukt less på invandrare som inte accepterar homosexuella osv. Ska de leva kvar i sina jävla 1800-tals syner får de göra det i sina efterblivna hjärnor i något annat land.



Till sist, stå på dig, Amir, jag tycker du är helskön, sluta aldrig vara dig själv eller låt såna här människor knäcka dig.

2008-12-31 @ 13:21:43
Postat av: Josefin

Hmm ganska intressant det där. Jag har tänkt och funderat på det länge och nu när han skrev de som en kommentar så kom funderingarna i mitt huvud upp igen "du ska fan inte hålla i en koran bok du e för smutsig för det". Tycker att det är verkligen MYCKET märkligt att koran är så pass helig att inte vem som helst för röra den medan BIBELN får alla hålla i. Frågan är vem som är korkskaftet i den här historian. Han eller du? Ingen svår fråga faktisk. SÅna där idioter borde bara sitta hemma i sin lilla sfär och inte beblanda sig med ågon!

2008-12-31 @ 14:14:54
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: bea

sånna människor som den som skrev kommentaren är SMUTS (som han/hon så fint uttrycker i varannan mening) Och den personen är INTE trogen muslim, är man troende så behandlar man ALLA människor med respekt och är en god medmänniska. Men istället hotar den här idioten med misshandel o andra omogna grejer. En trogen muslim använder sig inte av våld, och kommentarskrivaren skämmer ut alla muslimer o skapar ett sämre rykte. Fyfan, tycker synd om alla oskyldiga och bra människor som är muslimer och får utstå massa skit tack vare en sån idiot som har skrivit kommentaren.



Ta inte åt dig Amir, den människan som har skrivit det där är uppenbarligen extremt osäker på sig själv. Även om ditt inlägg där du o kissie bar slöjor är opassande o kränkande så har ingen annan rätt att hålla på såhär!

Din blogg äger föresten, fortsätt som du gör :)

2008-12-31 @ 14:18:50
URL: http://allaboutbea.blogg.se/
Postat av: becca

det är så omoget att man blir så jävla upprörd över en sån liten sak. det vore en annan sak om ni hade sagt nått elakt om muslimerna, men det gjorde ni verkligen inte! så skärp er läsare

2008-12-31 @ 14:26:11
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: Simon

Åhh herregud vilken idiot han/hon är! Du är fan bäst Amir!

Alla muslimer är bara skit! Stick ifrån Sverige era äckliga jävlar!

2008-12-31 @ 14:40:58
Postat av: Mejjan

okej, den människan är inte normal.. jag är själv ifårn libanon och om dem nu kollat din blogg så fattar ju dem endå inte att du är bög eftersom dem inte kan svenska .. Och om han verkligen är från libanon så är han la ifrån bergen eftersom 21% av killarna nere i libanon är bögar. så kom inte och få det att se ut som om alla ifrån libanon hatar bögar. Fjant.

2008-12-31 @ 15:23:50
URL: http://mejcyajram.blogg.se/
Postat av: MAALIN

ASSÅ HORUNGAR LÅT AMIR VA :@

låt han va bög om han vill , varför ska ni bry er?

låt han hålla i koranen vad spelar de för roll?!



SLUTA LEEK BAKOM DATAN ERA FITTOR NI SKULLE INTE ENS KOLLA PÅ HAN I VERKLIGHETEN



DET ÄR NI SOM HÅLLER PÅ SOM E SKAM FÖR SVERIGE!



iiiiiihapöd BLIR SÅ FUCKING ARG :@

2008-12-31 @ 15:36:14
Postat av: maalin

hahaha juste, ska ni "knulla han"

HAHAHA NI E MEER BÖG ÄN AMIR FAN skäms på er :)

2008-12-31 @ 15:38:49
Postat av: --

fan ni är inte sanna muslimer som ni håller på med era hot! låt han va, jag är halv svensk/grek inte gör det mig till HELgrek för det?

Amir är född i sverige och har en svensk förälder..säg mig, är han inte svensk? Jag är svensk, men min pappa är grek..och jag kan inte gemföra mig med en RIKTIG grek som bor i grekland alls!

2008-12-31 @ 15:54:19
Postat av: maria naaman

amir, jag vet INTE vart du är känd, men du är inte känd i libanon! Så du gör narr av en libanesisk tjej också? gud asså det går ju frammåt för dig.

2008-12-31 @ 16:03:55
URL: http://naamans.blogg.se/
Postat av: Amanda Star

Det enda muslimer verkar stå för är: Våld,Våld och åer våld. Dom terror-bombar,slår sina kvinnor avrättar homosexuella och är allmänt trångsynta. Varför ska vi respektera dom, om dom inte respekterar oss? Detta kan Sveriges muslimer tänka över. För dom är så jääääävla jobbiga!!!



Amir du är så bra, för du är helt enkelt du! <3

2008-12-31 @ 16:08:56
Postat av: josse

snälla vad skabbig hon/han är ! man skriver inte sånt för det första för det andra gud välkommnar alltid nya folk till muslimiska kulturen och varenda person har rätt till att läsa koranen om man är intresserad. jag tror inte amir och alexandra menade något illa med bilderna det var inte så att dom skrev ''äckliga muslimer eller vafan en koran hahaha?''! dom respekterar våran religion också det borde dom göra för vi respekterar deras.. och amir jävlar du är en jävligt stark person som står för det du är homosexuell och det är inget fel du är ingen skam för oss blattar för det finns massor med blattar

som är homosexuella och man kan inte hjälpa att man gillar samma kön som sig själv det är inget fel till dig som säger det, tänk om du som skrev det uppe okcså helt plötsligt gillar samma kön som dig själv, då skulle du fattat och vilja ta till baka det du sa till amir, asså jag ställer mig upp och klappar för du är så stark amir! go yooou!

2008-12-31 @ 16:48:09
Postat av: Vinterstormar

Idioten som skrev det där kan väl flytta tillbaka till Libanon eller något annat förtryckt land.



Välkommen till Sverige ditt jävla arselhål, här är sexualiteten fri.

2008-12-31 @ 16:57:20
URL: http://vinterstormar.blogg.se/
Postat av: ifd

Synd att du är Gay, för jag älskar dig.

Puss! <3

2008-12-31 @ 17:04:37
Postat av: hw

AMIR! Anmäl honom för faan!

ääääälskar din blogg!

2008-12-31 @ 17:22:53
URL: http://eemmahw.blogg.se/
Postat av: Miaa

haha.

Inget illa Amir, men du är inte så jävla fager.

skitful tillochmed.!

2008-12-31 @ 17:31:57
URL: http://malinsfucker.blogg.se/
Postat av: Diana

Amir, bry dig inte ett dugg om alla dessa skitungar som tror sig veta ett skit.

Och att de dessutom sitter och snackar åt ALLAA invandrare ("du är skam för invandrare...") gör det bara värre.

Du är fyfan bäst, goooooooo gay!! haha loveeeee

2008-12-31 @ 17:39:50
Postat av: Diana

you're the besssst!

strunta i vad de säger, de vet ingenting.



flytttta härifrån om ni inte kan acceptera andras ställning osv, jävla äckliga människor.

Ni snackar om att han är rasist, kränker eran skit till religion osv.. Vad gör ni?

Dra åt helvete!

2008-12-31 @ 17:41:41
Postat av: Diana

GET a life people!

Och Amir, du är grym ! fortsätt sååååå.

2008-12-31 @ 17:42:07
Postat av: Diana

Taliiiiiiibaner, nazister, självmordsbombare..

det är vad ni är!

2008-12-31 @ 17:43:11
Postat av: Emelie

bra Amir!! ..och gott nytt år! :D

2008-12-31 @ 17:52:10
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hur kan folk vara så elaka mot dig=/?

Jävla idiot den som skrev den idiotoska komentarern!



Skit i alla elaka komenatarer och gör det du är bäst på!Blogga såklart=)



Gott nytt år har det bra.

Kram

2008-12-31 @ 18:30:49
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: AAAA

VI TAR ÅT SÅ JÄVLA MYCKET FÖR ATT VI TAR VÅR RELIGION PÅ STÖRSTA ALLVAR. DET ÄR DET SOM GÖR ISLAM OCH ALLA MUSLIMER SÅ UNIKA, VÅRAN TRO ÄR STÖRRE ÄN INGEN ANNANS OCH EFTERSOM ATT VI HAR VÅRAN TRO GÖR DET HELA RELIGONEN HELIG. ATT DE SOM ÄR ICKE MUSLIMER OCH I AMIRS FALL INTE MENADE ATT GÖRA NARR AV OSS TAR SÅNNA BILDER SOM DE TOG.. KLART MAN TAR SIG ÅT DET. MEN NU SKITER HAG I AMIR. ALLA ANDRA? DRIVER NI SERIÖST ELLER? ALLA SOM SÄGER "FATTAR INTE VARFÖR FOLK TAR ÅT SIG" ELLER "ÖVERDRIVET" VAD FAAAN VET NI? VI HAR VÅR TRO OCH NI HAR INGEN JÄVLA TRO SÅ DET VI GÖR BORDE INTE NI TÄNKA PÅ!!!!

2009-01-01 @ 00:55:50
Postat av: Emma

alla de som skriver sånna kommentarer är inte riktiga muslimer :) så jag fattar inte vad grejen är egentligen. förmodligen representerar islam alla invandrare i sverige och alla invandrare måste därför försvara islam till döden trots att de inte vet vad religionen innebär, hahaha. snälla ni var inte så rädda för sverige och svenskar :P ni behöver inte gadda ihop er och hoppa på alla som skojjar lite. vad gör det er om amir lägger en sån bild på sin blogg? seriöst, vad FAN gör det er? Ni blir inte skadad so please, chill.

2009-01-01 @ 02:52:00
Postat av: Sofie

Läser kommentarerna på detta inlägg..vet inte vad jag ska skriva... fyfan, hur kan folk sitta och säga att "blablabla, du ska fan inte tro att du är kändis, jag hatar bögar" Varför tar ni er då tiden att skriva en lååång kommentar om hur mycket ni hatar Amir och att han aldrig kan bli svensk ? Bara att klicka på krysset i hörnet..

2009-01-01 @ 03:28:48
Postat av: sada

Seriöst hur pallar ni alla människor

skriva såhära,omogna ! varför leker

ni att ni bryr er asså patetiska haha

amir det är inget fel att vara bög du

är stark som vågar visar upp det !

men ni som håller på att skydda amir

och leka änglar niiiii kan kiss my black

ass okeeeeeej?snorungar jag svär men

den som skrev den här kommentaren är

lite taskig,men ändå har den lite rätt!

Ni som leker att ni bryr er,sug asså för

ni leker bara.. HEJDÅÅ RÖVSLICKARE

du e bäst amir <3

2009-01-01 @ 04:27:26
Postat av: mhe?

haha, du är så jävla härlig Amir! Skönt att du har lite självdistans och hoppas att du inte tar åt dig av sån skit! Sånna som hatar bögar är inte bättre än sådanna som hatar muslimer...



jag tycker det är super löjligt att så många muslimer blir uppretade. Muslimer tar sig så jävla seriöst hela tiden, och ibland måste man inse att det är på skämt - dumma skämt - men fortfarande skämt. Jag tyckte personligen att bilderna var roliga, och helt oskyldiga.



Snälla Amir, kan du inte trycka liknande bilder men med katolsk riktning, (kanske att du blir våldtagen av en katolsk präst?) så vi får se hur många som blir uppretade då...

2009-01-01 @ 08:04:34
Postat av: mhe?

Det är konstigt att så många som är arga för att Amir är homosexuell skriver att de ska "knulla sönder honom". De måste ju också uppenbarligen vara homosexuella, och jag förstår inte hur det ska vara något negativt (ur Amirs synpunkt) eftersom det är det Amir vill...?

2009-01-01 @ 08:08:15
Postat av: hanna

AMIR DU ÄR SÅ JÄÄÄVLA BRA!!!

2009-01-01 @ 14:14:39
Postat av: Minii

asså shit:/ vad är det för fel på folk? har dom ingen humor alls? och vafan skulle inte du få hålla i den där jävla koranen för??

åhh blir så förbannd på sånna där människor som bara klagar. Det är dom som borde få lite vett i skallen.. Skönt att du står på dig iallafall.. Du är värd mer än så.. Take care..

2009-01-01 @ 15:10:12
URL: http://miniih.devote.se
Postat av: Emma

amir, du är så jävla bäst!

2009-01-01 @ 15:15:59
URL: http://bardosson.blogg.se/
Postat av: Musse

Men undra varför lilla Erik? Finns väldigt många anledningar. Kan berätta om dom för dig imorn.



Och jag hoppas att alla nu inte tror att alla "blattar" är som den där efterblivna killen som skrev det där skitet.

2009-01-01 @ 16:06:24
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: F

Bra där Amir! Du lyckades just äga upp dig själv.

Har du hört uttrycket "Kasta sten i glashus". Det är just det du gör.



Syftar på "- Börja gå på svenska lektionerna!"



Eftersom att du inte är svensk så kan jag lära dig att det heter "svensklektionerna" och inte "svenska lektioner".



Ett tips:Sluta se dig som en svensk.

2009-01-01 @ 16:35:20
Postat av: julia

även om man inte ska ta åt sig av vad människor skriver på internet så skulle jag ha valt att söka upp ip-nummret med hjälp av polien och anmäla efter som det klassas som hot!

2009-01-01 @ 17:04:56
Postat av: ronja.

han är bara människa, förfan slappna av. det är ju uppenbart att det är ren jävla avundsjuka! hahahah, vart fan är världen påväg. fortsätt vara dig själv Amir, du är bäst så som du är. YOU GO AMIR!

2009-01-01 @ 20:10:14
URL: http://ronjamalmros.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilket liv han har? Oo de var ju bara ni som hade lite kul, ni hoppade ju inte på muslimerna direkt? lol

2009-01-01 @ 22:35:26
URL: http://kaulitzflikka.blogg.se/
Postat av: haniba

fuck it amir han har fan rätt.. du leker svenne här och där! DU E INTE SVEEEEENSK FFFS!! loser ! okej de inget fel att va gay whatever med klart ditt land har emot! de bara så... loser börja va stolt utläning istället för svensk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-01 @ 23:56:44
Postat av: haniba

Vad fan menar ni med "stick om det inte passar" ?! Vadå om man är i Sverige ska man inte prata något annat språk förutom svenska? Eller man ska inte ha muslimsk religiom? Vad fan ni låter som stora idioter! Helt seriöst varför pratar då alla från Sverige svenska när de reser till thailand, spanien, grekland osv? Prata deras språk om man nu ska prata svenska i sverige! Ni svenska visar er som de största rasistiska idioterna! okej jag har inget emot svenskar men idiotiska svenskar som skriver att vi ska prata svenska i svergie`? låt oss prata vårat språk, vafan man blir smartare dickhead

2009-01-02 @ 00:02:11
Postat av: Adna

Amir! Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.Och kasta inte ( absolut inte )sten i ett glashus. Det ni gjorde såg ut som ett billigt och patetiskt pr-trick. Du och Kissie blev upprörda pga påvens tal och då kan du väl fatta att muslimer blir upprörda om du skämtar om deras religion. Det står i koranen att man inte får ta på den om man inte tvättat sig ( espresso house toalett räknas inte som rent ) det är väl bara självklart att folk reagerar. För vissa betyder religion ingenting men för vissa betyder det allt. Du är stark för att du står på dig när det kommer till din läggning och du säger att du är stolt men varför kan du inte vara lite mer stolt för ditt ursprung? Jag tycker att din blogg lyser upp mångas liv och att du hjälper dem som anses vara "annorlunda" i vårt samhälle och det kan ingen ta ifrån dig. Men du måste förstå att om tusentals människor läser din blogg, ja då är det sannolikt att de påverkas av den också. Försök göra något bra av din "makt" så att säga. Att vara sarkastisk och rolig på andras bekostnad är inget bra och inte det tar inte någon långt i livet.



2009-01-02 @ 01:41:22
URL: http://adnaosmancevic.blogg.se/
Postat av: Melissa

haha vilken sorlig människa som skrev så :S

gott nytt år på dig (;

2009-01-02 @ 13:07:54
URL: http://melajsa.blogg.se/
Postat av: bögutrotaren

Amir du ska fan inte leka speciell bara för du råkar ha en blogg som du igentligen borde skämmas över, liksom du är gay ofta man blir stolt av att vara känd som bög, det är fan skam. Du ska för det andra inte heller snacka bullshit om min religion, vill inte råka läsa elaka komentarer som kommer från dina opererade kuksugar läppar din wanabe svenne. asså seriöst du ska inte leka svensk när du e en arab !! skaffa liv. acceptera att du är invandrare på samma sätt du vill att andra ska acceptera din äckliga homosexuela lägging. Om jag var du, skulle jag tagit självmord, det är bäst för din familj så din mor slipper skämmas över sin misslyckade son. ditt jävla äckel, har lust att slå sönder dig. palla leka stolt gay !! du är ingen. det värstA ÄR inte att du är bög, det är att du trackaserade min religion när det är så många som läser den. har du tänkt på att endel som läser idn blogg kanske är muslimer? och om du vill ha kvar de läsare som är det, borde du kanske tänka med hjärnan istället för din lilla håriga kuk. det är ett mycket smartare och efektivare sätt att tänka på, om du inte visste det. föresten du borde brännas :)

2009-01-02 @ 21:39:39
Postat av: piiinsamt

han får alla muslimer se ut som folk som misshandlar människor för att dom är homosexuella , men det finns också en gräns som bloggare måste du kunna visa respekt för att få respekt du vet ju själv att som homosexuell i svenska samhället kommer du få mycket kritik, och du kommer nog kämpa för att få framstå som normal och samtidigt säger du någonting om koranen , är detta inte då motsägande skämm inte ut dig säger jag bara

2009-01-07 @ 17:49:58
Postat av: jjjj

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ RÄTTTTTTTTT SAKTTTTTTT DITT ÄCKEL

2009-01-08 @ 20:51:37
URL: http://jjjj.blogg.se/
Postat av: Mimmi

AMIR ÄR BÄÄÄÄÄST OCH ÄR BARA SIG SJÄLV!

2009-01-09 @ 15:51:03
Postat av: Bögfarsa

Det är sant en sann muslim hotar och svär inte. Det måste vara en fett idiot svartskalletaliban eller nazzegris som skriver elakheter i din blogg. Du späder bara på svenska folket fördomar och får dom att hata muslimer, svartskallar & libaneser som att alla bara skulle förespråka våld om man inte gör som dom vill. Hur kan du kränka alla libaneser din smygbög. Alla ni som kallar er muslimer och kränker Amir som är en medmänniska borde nog läsa koranen lite bättre och lära er att ödmjukhet är vägen till förståelse. Allah kommer straffa er, ni är en skam för islam.

2009-01-10 @ 01:35:16
Postat av: Sanna

Till lilo, du kan bara gå och ta dig jävla rasist!

2009-01-11 @ 14:00:45
Postat av: L

DU ditt miffo som skrev om Libanon och si&så skulle dem göra i Libanon med dig.

KISS MY WHITE ASS, DU skämmer ut dig själv, alla invandrare samt Libanon. Sånna som DU borde få sin käft igensydd.

Om du är så troende som du får det att verka så flytta till ett annat land som är mycket mindre modernt och inte lever i 2009.

Grow up, vi lever i år 2009 inte bara nog med det utan vi lever i SVERIGE också.



Amir det är första gången jag läser din blogg, but im right behind you ;)

2009-01-19 @ 20:20:27
Postat av: Sandra

Dubbelmoral.nu Muslim, bög, hetro, svart, gul, vit, bi.. Vi är väl alla människor? eller?



Det är visst ok att anklaga dig för en sån dum grej som att du driver med muslimer, men att driva om din läggning och hota dig till livet, det är tydligen något som är helt ok..



Fyfan för folk som inte kan tänka längre än vad näsan räcker. URK

2009-01-25 @ 20:59:49
Postat av: Mackan

HAHA du är fan den skönaste snubben jag vet haha de flesta andra som skulle få en sån där kommentar skulle sitta och klaga och försvara sig och buhua i flera veckor efteråt! Så jävla härligt att du tar det med en klackspark och ger snubben lite humor tillbaka!





Kram

2009-01-30 @ 18:52:15
Postat av: Cookiie

Så mycket drama. Drama :)



Haha..

2009-03-21 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0