1:a-klass service

När jag vaknade så var jag självklart för trött för att orka åka kommunalt hem och eftersom jag visste att mina morföräldrar skulle komma idag så ringde jag dom och bad dom hämta upp mig med bilen påvägen. När jag sitter i bilen så kikar jag i  bagageutrymmet och ser att dom redan fixat grundfärg, färg, spackel, och verktyg till mitt rum. Ringde ju dom igår och sa att jag ville måla om mitt rum, men inte viste jag att det skulle ske redan dagen efter. Nu är jag i alla fall jätteglad och längtar tills dom åkt så jag och mamma kan börja måla om mitt rum. Än så länge har jag ju bara den vita färgen som ska målas på 3 väggar, vilken färg den 4e väggen ska bli har jag inte bestämt än, förslag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0