amir = white trash

Igår innan jag somna så satt mamma vid datorn några meter ifrån mig. Eftersom att jag har haft sönder mammas dator. och vi håller på att göra om mitt rum så sover jag i syrrans säng, och mamma lånar hennes dator. Nu är det så att min mamma faktist har ett konto på Facebook så hon satt inne igår och kollade igenom alla mina bilder (hon drog då slutsatsen att jag måste vara jävligt rolig när jag är berusad) och kikade även igenom mina vänner.

Mamma: Är detdär den Mattias som varit här hos oss?
Amir: Ja, vadå da?
Mamma: Fan vad han ser bra ut på sin bild!
Amir: Ja han är fotogenisk rakt igenom.
Mamma: Som en modell.
Amir: Jo jag vet.
Mamma: Och här har vi dig, ett riktigt white trash ju!

Tack mamma, jag älskar dig också :)
Haha!




Mattias bild


Min bild

Kommentarer
Postat av: sxe

de kan vara dryga ibland ;)

2008-07-27 @ 12:27:10
URL: http://straightedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0