arbetet har börjat

 Nu har jag tömt mitt rum, och jag menar verkligen tömt det. Det finns inte en minsta lilla skruv kvar i väggen. Allt står lite överallt i lägenheten. Det mesta ska jag dock slänga. Så kul att få göra om sitt rum nu, och kasta bort allt skräp som bara ligger och sortera ur det man vill ha kvar. Sen så ska jag ju köpa färg till fondväggen samt nya hyller imorgon också, ska bli kul. Min mamma har redan börjat spackla, så imorgon slipar vi och sedan spacklar!

 

Mamma skruvar och spacklar.




Sanna Nielsen, här har du ett riktigt empty room ;)


 

Prylar som ska sparas / prylar som ska slängas.

(Jag har spelat "Sweetest ass in the world" så mycket att min mamma står och visslar på den just nu, haha lyckat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0