back at home

Hejsan alla söta. Nu är jag hemma igen. Jag åkte aldrig till globen utan kände för att gå på stan istället så jag åkte dit. När jag gått där kanske 2 timmar så åkte jag hem till AlexMariatorget. När hon var klar med sitt och Yasmine sminkat klart sig så åkte vi till Skärholmen centrum. Jag har inte varit inne där på flera år det var ganska kul.

Men jag har aldrig blivit utstirrad av så många på en och samma gång. De tittar verkligen som att man vore från en annan planet. JA jag har blekt mitt hår, JA jag pratar som en bög och JA ja går emellan 2 skitsöta tjejer. Ska de vara något att tappa hakan för eller? Är det bara oallmänbildade folk som rör sig i Skärholmen eller?


Jag och söta Alex (Alexandra) på bussen hem.
Tack och lov syns det inte på bilden hur vågigt mitt hår faktist är när jag inte plattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0