Cheap monday

Då var jag hemma igen. Jag trodde att jag var en jobbig människa att gå i stan med, men då hade jag inte varit i stan med Nathalie. Bruden ska in i varenda butik hon ser och prova varje plagg i varenda möjliga storlek, och varje storlek flera gånger. Herre min skapare vad vissa tjejer kan vara nojjiga. Men hon är så söt så det gör inget.

För min del blev det ett par Cheap monday jeans som jag är jättenöjda med. De är stretch i dom och de kostade endast 400 kronor. Jag drog även en sväng förbi banken för att hämta ut lite pengar, och så ändrade jag så att studiebidraget kommer på mitt konto varje månad istället för en lapp hem i brevlådan som jag ska till banken med.



Katten diggar mitt ass!

Kommentarer
Postat av: Erik

Snygga ;)

2008-07-01 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0