Dagens shopping

Ja vad köpte jag då för något? Jag bestämde mig redan att nu när jag fått lite extra pengar på fickan så ska jag köpa onödiga saker. Saker som går att få minst lika bra fast billigare. Saker som är dyrare bara för att det är ett vist märka på dom, saker man bara blir allmänt gladare av att äga.

Dock tycker jag att jag hittade rätt bra saker, hälften var faktist på rea så ingen skam över mig inte. Pengar har jag även kvar till och med.

 
Boxershorts - Björn Borg, Sturegallerian - 105:- (rea)
Parfym/Schampoo - Cavalli, NK - 159:- (rea)

 
Silverschampoo - Toni&Guy, NK - 120:-
Heat protection - Toni&Guy, Åhléns - 130:-
Tält - Överskottsbolaget - 99:- (otroligt billigt??)

Jag köpte även en engångsgrill för 17 kronor bara. Varför jag köpte grill och tält är för att jag och tjejerna ska dra och tälta imorgon. Så tält och engångsgrill kommer minst sagt att behövas. Ska bli jättekul.

Nej nu ska jag testa silverschampoot. Men man ser säkert ingen skillnad efter bara en användning. Let's see. Älskar föresten färgen på mina nya boxershorts. Tycker att den är jättehärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0