Det var mig ett jäkla rännande..

Efter lite rännande ute så är jag nog hemma för kvällen nu. Syskonen och far reser ju imorgon så jag vill vara med dom sista kvällen nu känner jag.

När jag varit hemma ett tag efter globen så kom min syster hem och hon hade med sig sin pojkvän. Jag följde med dom 2 till McDonalds där dom käkade lite mat. Var trevligt att sitta och prata med dom ett tag. När vi suttit där ett tag så drog jag och mötte Meis vid hennes hus. Hon ville prata lite med mig och så passade jag på att tag lite saker som hon lånat. Rättare sagt en klänning från min syster, en kattborste från min mor och pengar från mig. Vi satte oss på en bänk och pratade lite ett tag, även Imens bror kom förbi och satt ett oss med tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0