Espresso house

Nu ska jag fixa mig lite, håret är redan plattat så jag behöver bara invadera med lite hårspray. Kanske ska duscha av kroppen också? Inte gjort det idag efter jobbet, så känner mig lite sådär sunkig. Jag ska träffa Bettina och vi ska till Espresso house. Det är jätte härligt att fika med Bettina. Båda litar på varandra så vi talar alltid ut med varandra, båda 2. Och vi förstår även varandra så pefekt känns det som, jätteskönt!


Bettina & jag, tidigare i år!
(fasiken, ska jag färga håret brunt igen? Svårt val)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha det så kul!

Sv: ja på findus mat, det gillar vi!

2008-07-16 @ 18:32:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det bruna ser naturligare ut till ditt mörka jag. Det gula ser billigt ut. Men du är ju fin ändå ;)

2008-07-16 @ 18:48:16
Postat av: ShockValue

Aaaw sötnos!!

2008-07-18 @ 00:00:18
URL: http://shockvalue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0