Första kvällen utanför pridepark ..

.. vart oerhört lyckad, riktigt galen. Det kan jag även bevisa med mitt hår idag som aldrig har haft ett större fluff förut. Jag drog till parken med Samina, vi mötte upp Mattias och sedan kom Albin också. Vi gick runt och snackade med allt & alla. Sedan tog Kim med oss till G där vi slapp stå i långa kön eftersom att han är kind of a stammis dära, så det var ju skönt. Samma sekund jag och Samina går ut på dansgolvet så börjar de spela Hero, hur lyckas jag alltid tima mina låtar alltså!? Dock skulle de utse Miss gay där så det var väldigt tråkigt tyckte jag, Samina rörde sig då hem och jag drog tillbaka till Tantolunden där jag träffa Andrea & Vanja. Hemma var vi igen klockan 6 på morgonen.


Samina, som fyllde 18 igår. Grattis älskling.


Albin

Kommentarer
Postat av: sess

tack :)

2008-07-31 @ 17:04:01
URL: http://onlysess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0