Hallå i stugan

Som jag trodde så somnade jag rätt tidigt igår och det resulterade såklart i att jag vaknade tidigt, redan klockan 10. Men jag låg först en timma i sängen och pratade med Albin i telefon, han är i Stockholm idag så jag ska kanske träffa honom om jag får tid. Annars ska jag först slipa klart det som spacklats i mitt rum, därefter hälsa på Fanny på hennes sommarjobb tillsammans med Vanja, och därefter grunda väggarna i mitt rum.




Ska jag bli brunhårig igen eller inte? Svårt val.

Kommentarer
Postat av: Natalia

bli brunhårig igen, du passar bra i det ;) men dock kan de försöka mkt för håret att färga hit och dit hela tiden, så känn efter själv gör sedan det som du vill =)

2008-07-22 @ 20:43:34
URL: http://chocolait.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brunt.

2008-07-23 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0