lunch

Klockan är halv 2 så jag har gett upp hoppet om frukost och går direkt in på lunchen. Jag har precis börjat koka lite fullkornsbullgur som jag sedan ska göra en god sallad av. När jag käkat den och fixat mig i ordning så ska jag in till Globen shopping. Min familj är redan där men jag kommer efteråt. Det är så att min far och alla syskon utom jag ska till Tunisien imorgon så de är och shoppar allt de behöver med sig. Ska bli så otroligt skönt att bara vara jag och min mamma. Inga syskon som bråkar oså, vad underbart!

Nej nu måste jag gå och kolla till min bullgur..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Förstör mycket pengar nu å ha en bra dag!

2008-07-03 @ 14:54:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0