Mardröm

God morgon.
Inatt så hade jag en sjuk och läskig dröm. Jag kommer inte ihåg saker som platser, personer och liknande. Men jag vet att jag färgade mitt hår. Grundfärgen var kolsvart, på det hade jag blandat röda och gröna slingor. Förstår ni? Det var riktigt hemskt. Och så skulle jag färga bort det och försöka få tillbaka min färg som jag har nu. Då började jag i drömmen störtböla för jag var tvungen att bleka håret massa gånger igen och slita på mitt hår.

Sedan vaknade jag och var ytterst glad att jag fortfarande hade den hårfärgen som jag fått så mycket fina komplimanger för.

Kommentarer
Postat av: Sojung

drömar kan vara så hemska och kännas så verkliga!

2008-07-01 @ 13:27:55
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0