storstadsmänniska

Jag är nog en storstadsmänniska, och verkligen inte någon som ska tälta. I början var det jättekul. Vi ställde upp våra tält längst upp på en stor kulle som vi fick gå upp för en grymt brant backe för att komma upp på. Vi grillade mat, lyssnade på musik och drack lite. När vi blivit måttligt berusade och mörket kommit så kom jag på en väldigt bra idé tycker jag. Vi lade oss raka på marken med armarna utåt och rullade ner för den branta backen. Och inte brydde jag mig om att den var full med stora stenar.

Efter att ha rullat ner i en jäääkla snabb hastighet (eller var det fyllan som bidrog till känslan) så har jag skärsår på hela handen, skrubbsår på magen och ont i hela kroppen. Men det var värt det, jag skrattade som bara den.

När klockan närmade sig fem så hade vi tröttnat och orkade inte mer. Vi packade ihop allt vi hade med oss och rörde oss hemmåt. Själv var jag inte hemma försän klockan 7. Jag somnade direkt och vaknade klockan 3 idag.

Tälta igen? Kanske inte!


Yasmine




Alexandra

(resten fick jag inga bilder på)

Kommentarer
Postat av: ilaf

VAD ROLIGT:):):): hahahaahha. Men Du amir har du sparat mat till mig från eran kväll ?

2008-07-06 @ 16:42:49
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hatar att tälta xD

2008-07-06 @ 17:25:59
URL: http://keepdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0