Tanto ikväll

Igår så färgade världens bästa Jasmine mitt hår. Vi tog inte bort min utväxt helt utan ljusade upp den med blekning, sedan gjorde vi ännu fler ljusa slingor i mitt hår så nu är nästan allt brunt borta, och jag är mer eller mindre blond i håret. Dock inte platina såklart.



Ikväll ska jag till Tantolunden och umgås utanför Pridepark som öppnar idag. Alla mina vänner har berättat hur det är där inne, hur tråkigt det är och att de 800 som de kostar absolut inte är värt det man får för de. Plattar håret nu och ska fixa mig lite, sen så ska jag möta upp Albin tror jag, och sedan Mattias.



Tantolunden, ser nog inte riktigt ut såhär ikväll va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0