Hungrig

God morgon. Idag ska jag faktist till skolan, den ni! Klev upp vid halv 10 och tog en dusch och har precis fönat håret. Känner verkligen hur hungrig jag är, och det är inte lite. Det gör nästan ont i magen så hungrig är jag. Men jag orkar verkligen inte gå den långa vägen till kylskåpet för att göra mig en frukost.

Idag har vi någon klassdags liknande sak i skolan. Vi ska vara ute hela dagen och antagligen göra lekar och tävlingar etc samt äta lunch ute i det gröna, ska nog bli jätteroligt tror jag. Och så har jag ju alla skolböcker jag måste lämna tillbaka till skolan. Kommer inte att bli nådigt att bära på dom alltså. Vad jag ska göra efter skolan vet jag inte. Vill nog träffa Sara och hennes sköna kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0