idomin ikväll

Ikväll är det fest som gäller. Och jag är överlycklig för det är temat fjortis som gäller, gud vad jag kommer att tag det seriöst. Jag har sminkat mig, men tänkte tag på lite solpuder så att jag ser brunare ut, jag har även tagit foundation på läpparna, men de blev inte så ljusa som jag ville, så snart kommer min granne över med lite idomin salva åt mig. Jag har även tuperat håret lite och använt ovanligt mycket hårspray, men vet inte om jag är klar med håret.

Ikväll kör vi fjortisar.



Efter lite mer puder och idominsalva så är jag klar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde inte att man fick va bög om man kmr ifrån irak :S inga fördomar men du fattar

2008-06-20 @ 17:14:23
Postat av: Anonym

Han är inte från Iran eller Irak, har folk svårt att fatta eller? Och man FÅR vara bög om man är Irakier även om det inte är lika öppet där som här.

2008-06-22 @ 09:02:18
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: sandra

synd att du är bög, för du ser riktigt bra uut:D haha, synd för mig men riktigt trevligt för killarna, konstigt att du är singel

2008-08-18 @ 23:18:37
URL: http://sandrabeauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjortis tema? du ser ju för fan ut sådär på varända bild!!

2008-10-13 @ 21:24:44
Postat av: Anonym

Man får inte va bög överhuvudtaget

2011-04-28 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0