Inte okej?

Har en känsla av att jag borde börja städa min garderob, och alla de kläder som jag låter ligga på sängen hela tiden. Det är så typiskt mig. Jag kan inte bestämma vad jag ska tag på mig så jag tar fram allt jag har, sedan tar jag på mig något och låter det ligga kvar i sängen hela dagen. Riktigt snuskigt egentligen.



Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Sedan ska jag fixa håret och sminka mig. Jag och Jasmine ska nämligen på Imens studentmottagning idag. Alla tror vi är knäppa som säger att någon tar studenten såhär sent, men som sagt.. franska skolan är lite strange. Undrar vad man ska ha på sig, tror det blir mina vita jeans!

Kommentarer
Postat av: meison

vad är det där på sängen min klänning? jaha!

2008-06-20 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0