Är det något vi missat?

Nyss hemkommen från stan, och jag förstår fortfarande ingenting. Är det något vi missat? Är det en speciell dag? Jag och mina vänner gick runt hela stan och var 20e sekund dök det upp en riktig 10 poängare gående förbi oss. Dom var överallt, vi såg dom hela tiden. Är det allmänna snygging dagen idag? Det var helt galet, vi kunde inte hålla oss för skratt.

Eftersom det tydligen var en snygging dag var vi tvugna att haka på. Jag var redan fixad, men dom andra köpte puder och gick sedan direkt in i en provhytt för att göra sig i ordning, man får ju inte vara sämre än alla andra!

Efter att vi spanat in snyggingar ett bra tag, och tagit en fika i Gallerian så begav vi oss mot Gamla Stan där vi gick ett bra tag och bara myste.

image5

Dagens roligaste går till Alexandra (till vänster) och Sara (till höger) som drev med folk genom att ställa sig på varsin sida om dom för att konversera med varandra skrikandes över personen i mitten, askul! Riktigt omogen Amir-humor!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha en bra kväll :)

2008-03-16 @ 19:37:39
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha, fy fan vad kul!

2008-03-16 @ 21:47:25
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Anna

Gästblogga på du! :)

maila mig.

2008-03-16 @ 22:04:02
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: alexandra

ahah bra att du börjat blogga igen :)

HAHA vi hade så jävla kul idag så att det inte finns..

pössar

2008-03-16 @ 22:15:56
Postat av: Sara den underbara

AHAH ALEXANDRA GÅR DU FORFARANDE PÅ P-PILLER?!??!?!!?

2008-03-19 @ 03:32:08
Postat av: Anonym

Typiskt mig hunmor oxå =) hehe. Adda min msn , [email protected]

2009-12-30 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0