Glad påsk

Vaknade ungefär alldeles nyss, så himla skönt med en sovmorgon. Jag förstår mig inte på folk som sover till 9-10 och säger att det har varit skönt att sova ut, det är en mardröm att vakna kring 9, nästan att det skulle vara olagligt till och mig. När jag vandrar in i vardagsrummet med min otroligt fula morgonfrilla så ser jag hur mina 2 småbröder smaskar med deras påskägg som dom fått så börjar jag genast gapa efter mitt. Morsan gömmer det snabbt och jag hittar det i frysen, innehållandes pengar samt lite godis då för traditionens skull, mysigt!

image27

Kommentarer
Postat av: Martin

Regga dig på bloggportalen kompis. Hör av dig sen så kan vi välja varandra som favvo.

Bekräftelse i alla dess former.

=)

2008-03-22 @ 11:33:46
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0