Listerine eller Barbie!?

image36
Aldrig mer. Som om 15.000 myror hoppat in i munnen på dig och springer runt som galningar. Det kliar är gör ont så det finns inte. Och ändå förväntas man ha helvetet i munnen i ca 30 sekunder? Vilket skämt!

Förresten, har jag sagt att det är Barbie-tema på festen ikväll? Huruvida jag kommer att nå upp till förväntningarna är nog oklart. En tjej tyckte jag kunde måla naglarna rosa och en annan tycker jag kan spraya glitter i håret, men jag får se hur det blir med det. Tror inte jag är så snygg som en Barbie, eller!?

image37

Kommentarer
Postat av: Anonym (:

Gud va sött, du skulle va jätte gullig som barbie .Håller med om att Listerine kliar som bara den i munnen testade det en gång och tänker absolut inte testa igen. Kram<3

2008-09-17 @ 17:23:52
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Söt du var på stan i torsdags ;)



www.jagarintesomdu.blogg.se

2008-10-19 @ 21:57:10
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: www.darboe.blogg.se

Hahahaha , håller med om listerine

2009-04-19 @ 22:40:27
URL: http://darboe.blogg.se/
Postat av: Sandra Södergren

HAHAHAHHAHA



FETT SKÖN DU ÄR!!!!

HÅLLLER MED OM LISTERINET,

och fortsätt vara dejj själv, jätte kul att läsa om dej och gillar när killar sminkar sig och fixar sitt utseende, hett! och tjejer gör så , varför kan inte killar också? ÄLSKAR DIN BLOGG! HATA DESSIE´S BLOGG HON ÄR JU VÄRSTA WANABE ALEXANDRA (KISSIE)

2009-06-10 @ 14:17:48
URL: http://har ingen blogg :/
Postat av: anja

vaaa, listerin är ju bäst! jag råder dig att andvända det, de gör ju ont för att det SPRÄNGER bort alla bakterier som du själv nog fattar. Aja jag älskar det man känner sig galet fräsh i munnen efteråt.

2009-07-14 @ 22:27:15
Postat av: sfk

du är tråkig! fred ut

2009-08-05 @ 20:28:55
Postat av: Anonym

listerin är skitbra!

man får jätte fräsch mun av det, om man inte redan har det;)



Listerin gör ont om man har mycket bakterier i munnen, det gör alltså inte ont när man använt det två tre gånger, och tro mig, det är värt det!<3

2009-08-06 @ 14:10:08
URL: http://emiliakorkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0