Jag fick inte slicka på dockan

Har inte kunnat blogga tidigare idag för att blogg.se har hållt på med att flytta mitt konto, men nu så är det klart. Idag så skrev jag ett historia prov i skolan och jag tror faktist att det gick bättre än förväntat, trodde det skulle vart svårare. Jag skrev klart provet strax innan 10 och eftersom att vi inte skulle ha någon lektion efter historian så kunde jag alltså börja cykla hem direkt.

Dock en sak till jag måste berätta från skolan. Innan provet så hade jag arbetsmiljö och säkerhet lektion där vi skulle prata om första hjälpen. Som vanligt var det en docka som läraren visade på. Men min lärare hade inga rengöringsmedel så vi fick själva inte slicka på dockan (som jag kallade det). Men här nedan ser ni mig försöka pumpa liv i dockan i alla fall. Anledningen till att luvan på är för att jag hade en hemsk hårdag idag. Och samma anledning att det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0