Lugn kväll

Min valborg blev väldigt mysig. Vi satt vid vattnet och grillade våran mat. Sedan tände vi en brasa som vi satt runt och bara tog det lugnt. Tack och lov så hade Patrik sin moppe med sig så vägen ut från den mörka skogen blev inte lika smärtsam som förra gången då vi var tvugna att cykla igenom. Hemskt läskigt, så jag tycker synd om de tjejer vi var med som fick cykla hem.

image122
Patrik & Jag, vackrare än någonsin (host)

När vi kom hem till Patrik så lade vi oss nästan direkt eftersom att båda var väldigt trötta. Idag när vi vaknade så gjorde Patrik jättegoda toasts som vi åt, sedan började jag röra mig hem eftersom att mina morföräldrar är på besök hos oss idag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiiie! Mysigt!

2008-05-02 @ 18:29:55
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0