Mycket skratt

Igår efter att ha varit ett tag hemma hos Meis så drog jag, Meis & Imen iväg på cykeln för att hyra film. Precis utanför kiosken så kommer vi på att vi egentligen är för trötta för att hyra film och håller oss istället ute med cyklarna tills vi känner att vi vill hem. Man blir ju inte direkt piggare av att ligga i en säng och titta på en film.

Efter ett tag ser vi Vanja & Fanny komma. Resten av kvällen blir att vi slår oss ner ute med dom och sitter och pratar en himla massa. Jag & Fanny gick i samma klass från 6års verksamheten till 6an så vi hade minst sagt en massa roliga minnen att prata om. Och vi alla skrattade som satan igår, länge sedan jag skratta så mycket. I slutet skrattade man åt nästan allting, bara för att.

image186
Bakom persiennerna till höger om Imens huvud finns mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0