Mysig dag

Min dag har varit jättemysig. Som jag sa så åkte jag in till stan med Patrik på morgonen. Vi köpte likadana solglasögon, ett par från H&M som vi tyckte var asgrymma, 60:- tror jag att de gick på bara. Jag köpte även hårborttagningsvax för 80:- och fyra, ja, fyyyyra hårfärger! Mer om hårfärgerna sedan. En del att förklara kan jag lova.

Sedan drog jag till skolan där det vara var en lektion. Den gick rätt så fort och efter den mötte jag Sofie, Sofia & Louise i Hunlegården där jag käkade mat som jag köpt med från Sandys. Efter det köpte vi oss dricka och satte oss vid Djurgården och myste.

 
Solglasögonen och vaxet.


f.v: Sofie, Sofia & Louise.

Kommentarer
Postat av: lollo

hahaha söt biiild :D <3

2008-06-12 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0