När är man klar?

Som alla de andra flesta dagarna så var jag ute och gick idag. Jag gick med 2 tjejer men när en av dom drog mötte vi upp en annan tjej. Amir och tjejerna, brukar låta så. När vi gick runt kom jag på frågan "när är man klar med sitt pluggande?". Ofta säger folk att dom inte kan ses för att de inte pluggat klart. Men när har man pluggat klart då? Är det när man läst igenom alla sidorna i en bok? När du läst och kan allting utantill? När du skriftligt svarat på alla instuderingsfrågorna? Jag kan ställa många liknande frågor, men det handlar nog mest om prioritering. Annars tror jag nog att man skulle kunna sitta och plugga hur länge som helst.

image170
Jag hade med mig kameran ut för jag hade tänkt att tag någon bild. När jag inte kom på vad jag skulle fota så tog jag bara en bild rakt fram när jag gick. Och ja.. såhär såg det ut framför mina fötter. Huset längst bort bor jag i.


Kommentarer
Postat av: Ayla

hehe, förresten du bloggar om homosexualitet & egosim (bland annat) är det mer personligt eller politiskt?

2008-05-14 @ 21:51:43
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0