Nu ska jag göra vunxensaker



Dags för mig att göra något lite mer vuxet nu. Precis som förra sommaren så ska jag sommarjobba hos SveBo (Svenska bostäder). Faktist så var det så att jag inte ens behövde söka jobbet, min förra handledare kom och plingade på mig tidigt en morgon och sa att han ville att jag skulle jobba igen och att han skulle prata med chefen och se till att jag blev utvald. Han slutade samtalet med "Vi ses i sommar".

Så nu ska jag vara på deras kontor 15.30 och prata lite. Antagligen får veta när jag ska jobba, vilka tider och självklart vilken lön jag ska få, det är ju det man ser fram emot. Ska hitta på något kul här i Sverige (ingen utomlandsresa planerad, isf en sista minuten) för lite av pengarna. Och så hade jag tänkt att köpa en ny vinterjacka. Shopping lär det ju också bli en del av kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0